cd les miserables

• Tim

Nou niet echt. Het verbaasd me dat een elitaire musicalfan als jij dat durft te zeggen.

Deze nieuwe cd van Les Miserables bevat de nieuwe arrangementen die nog niet eerder op cd zijn gezet. Je moet er overigens van houden. Het klinkt als Les-mis-met-haast. Vooral de proloog sjeest er doorheen.

• Meja

Ik heb hem beluisterd en vind hem 3 x niks! Lelijk geproduceerd met veel te veel ‘studioklank’ (zoals bij veel Ned. castalbums). Bij het nummer ‘Kom bij mij’ vind ik de zang ook niet mooi. Vind Nurlaila echt niet klinken als Fantine!

http://nl.youtube.com/watch?v=gX1QFQpzzx4

• moutarde

nou Meja en Tim, bedankt voor de waarschuwingen.

Als ik het al niet zeker wist, dan nu toch wel: niet kopen dat ding.

trouwens…elitair, dat zal toch wel positief bedoeld zijn?

Ja toch Timmy?

• Oil

Wordt hier bedoeld dat Nurlaila haar nummers op de CD net zo goed zingt als tijdens de musicalawards?

• Trutje

Ik heb ook nog een vraag over die cd!

Verleden week vertelde iemand hier dat ie 12.99 kost bij FRS.

Dar langsgeweest maar die hadden m niet. Ik heb het zelf ook op de site gezien dat ie dat kostte,maar ben weekje op vakantie geweest.

Nu kom ik terug, wil m bestellen via FRS-site en zie dat hij inmiddels 19,99 kost.Waarom word hij in een week, 7 euro duurder?

• Martijn

Dat is wel vaker bij Free Record Shop. De eerste week is er een speciale introductieprijs. Zo heb ik de nieuwe cd van Madonna voor een tientje gekocht op de dag dat ie uitkwam. Nu is ie duurder.

• Oil

Dat heet “marketing”.

• sylvia

Ja ik heb hem besteld bij frs voor 12,99 en kan hem vandaag ophalen