Chaira Borderslee stopt met rol Kala

• s

Chaira Borderslee stopt met rol Kala

maandag 30 juni 2008

Chaira Borderslee stopt per direct met haar rol als Kala in de musical ‘Tarzan’. Dit op doktersadvies, aldus een bericht van haar management op 30 juni.

Borderslee kreeg door haar rol last van haar knieen en gewrichten en had eerder al aangegeven haar contract, dat op 3 augustus afloopt, niet te verlengen omdat ze de optredens te zwaar vond.

De rol van de 32-jarige Borderslee wordt naar verwachting overgenomen door haar understudy Joanne Telesford. Sophia Wezer maakt op haar website bekend dat Stage Entertainment haar heeft aangetrokken als understudy voor de rol van Kala in ‘Tarzan’. Zij zal de rol enkele malen per week gaan spelen.

Chaira Borderslee richt zich, zodra ze is hersteld, volledig op haar eigen bedrijf Musicalster aan huis, waarmee ze optredens verzorgt bij mensen thuis.

Novum

• Martijn

Jammer, vond haar de enige die Tarzan nog een beetje leuk maakte. Vond haar ook geweldig in Aida.

• Meja

Hopelijk herstelt Chaira snel!

Ben eigenlijk wel benieuwd naar Sophia Wezer als Kala. Vond haar in Chicago vocaal niet super maar qua dans en spel vond ik haar erg leuk!

Hoe is Joanne Telesford als Kala?

• mariska

Ik vond Joanne erg goed als Kala! Mooie stem, speelt 't leuk.

• Moutarde

die Chaira.

Als van den Ende producties nou ook eens zou stoppen met Tarzan…

Moutarde

• Oil

Waar maak je je druk om Moutie… Mary Poppins komt er voor in de plaats…. wordt je daar dan wel blij van? Nee toch?

• moutarde

Oil, dat is een punt voor jou.

Nee, het wordt tijd voor een echte musical in het circustheater.

trouwens…Oil….is dat een aanvulling op Vinaigre en Moutarde.

Misschien wordt het dan tijd voor een culinaire musical.

Moutarde

• Oil

Oil (ja, Huile was iets te suggestief). De combinatie van Oil&Vinaigre liep niet zo goed: http://www.zibb.nl/10214156/Bedrijfsvoering/finance/Nieuws/Finance-nieuwsbericht/Oil-Vinegar-failliet.htm Ze hadden geen Mustard…. lag het daar wellicht aan?

Een culinaire muscial: je kan er op wachten, met het succes van Ratatouille zal vast wel een producent aan de haal gaan.

• Vinaigre

Ik vind Huile leuker… dan maar suggestief ;)