aanbieding Elisbeth in Berlijn

• Vinaigre

Annemieke heb ik nog niet zien spelen maar Wietske was inderdaad fenomenaal in ‘Rebecca’ (net als Susan Rigvava-Dumas)

• Ilse

Wat leuk. Ben gisteren geweest hier in berlijn en pia was erg indrukwekkend. Had haar nog nooit in deye rol geyien, maar terecht dat ye er bekend mee is geworden (lees een z op de plaats van de y, Duitse toetsenborden, yucht….)

Uwe was euh, komisch. Hij is klein, supergay, superblond en articuleert als een gek. In de laatste dans yong hij alle hoge noten omlaag. Hij haalde het gewoon niet. Hij kwam meer belachelijk over dan intrigerend. Dat ik ooit nog eens you verlangen naar Stanlez? Die was super in deye rol…

Misschien ga ik morgen nog een keer. Ben hier maar een keer. Ook naar Mama mia geweest vandaag en dat was dolletjes. Uitgebreider verslag misschien later…

• Miss Piggy

Ga ik nog erger van blozen….. haha.

Sorry hoor…. :-D

• Tommie

Uwe is nooit mijn favoriete musicalacteur geweest.. inderdaad, zoals je zegt: über gay! Ik hou niet van zijn over-acting. Hij vibreert ook mega breed, als een brandweersirene. Hij schijnt de laatste jaren wat stemproblemen gehad te hebben waardoor zijn bereik iets is minder groot is geworden.