Vraag aan een Marjolein- of Brigitte-fan!!!!

• Paula

Zijn er hier Marjolein Teepen of Brigitte Heitzer-fans die toevallig hun komende speeldagen en tijden weten? Ik ga a.s. zaterdagavond 12 juli naar Evita en ben benieuwd of ik Marjolein Teepen of Brigitte Heitzer te zien krijg (ik hoop zelf erg op Marjolein!).

Alvast bedankt!

• Vinaigre

Ga je voor de musical of voor Marjolein, want dan kun je net zo goed bij haar op de stoep gaan zitten.

• IR

Hee bedankt, wat leuk. Nu heb ik er nog extra veel zin in! (Moet ze niet ziek worden natuurlijk)

• Luuk

Het mag officieel niet bekend gemaakt worden wie wanneer speelt.. Daarom blijft het altijd gissen..

Gewoon voor de voorstelling goed opletten wie het theater binnenloopt ;-)

• Piet

Inderdaad Vinaigre, het barst weer van deze vragen de laatste tijd hier.

Waarom is het zo belangrijk wie er speelt?

Je gaat toch voor een voorstelling, niet voor een persoon?

• Huile

Nog mooier: ze gaan sowieso. Wat boeit het?

• Martijn

Ben ik niet helemaal met je eens. Een kaartje kost veel geld en dan wil je wel iets moois zien. Marjolein is een stuk geschikter voor de rol van Evita dan Brigitte. Zowel qua stem als type. Dan vind ik het niet raar als mensen willen weten wanneer Marjolein speelt.

• Huile

Lees goed wat Paula schrijft. Ze heeft de kaartjes al.

• Luuk

Nee Martijn,

JIJ VIND Marjolein een stuk geschikter voor Evita!

Dat is heel iets anders..!

• Mo

Nou…

Ik heb Evita gezien en hoef niet zo nodig nog een keer. Zeker niet als Brigitte Evita speelt, want ik vond haar niet zo heel erg geweldig tijdens de auditieshows. Als ik dus ga, wil ik graag Marjolein zien. En ik heb nog geen kaartje voor augustus in Den Haag. Mocht iemand het weten, dan wil ik wel een kaartje voor een avond met Marjolein als Evita kopen en anders laat ik deze beker aan mij voorbij gaan.