Tony Neef in Les Mis

• Evy

Hee,

Ik ga 20 juli naar Les Miserables en als het goed is krijg ik dan Tony Neef in de rol van Jean Valjean. Ik was benieuwd of mensen hem al in deze rol hebben gezien en wat ze er van vonden? Ik vind het persoonlijk goed maar betwijfel of deze rol geschikt voor hem is.

Ik hoor graag jullie mening!

Groetjes Evy

• Huile

Sterkte!

Maar even serieus…. ik ben benieuwd. Ik vertrouw het niet, maar hij is wel door de casting gekomen.

• Luuk

Tony schijnt erg goed te zijn.

Nog niet het niveau van Rene (maar ja Tony heeft ook nog niet zo veel gespeeld)

Maar voor Tony begrippen erg goed..

Breng hem thuis haalde hij zelfs.

Nee ik heb hem zelf niet gezien, maar verschillende mensen (waarvan ik weet dat ik hun mening kan vertrouwen) hebben Tony gezien en gezegd dat Tony de rol aan kan!

• Peggy

Op www.les-miserables.nl staat een recensie.

• TonyFan

Op het forum van www.tonyneeffansite.nl staat ook een recensie.

Tony is erg goed. Ik heb van sommige mensen gehoord, die zowel Tony als René hebben gehad, dat Tony er meer gevoel in legt.

Wij hebben hem ook gezien en hij heeft me zeer verrast hoe hij deze rol in zo'n korte tijdbestek neerzet.

Niets anders dan lof voor hem.

• Olive

Lijkt me logisch dat je dat vindt met een naam als TonyFan

• TonyFan

Als ik hem (nog) niet goed vind zeg ik dat ook.

Natuurlijk moet hij nog verder groeien in zijn rol als JVJ en het kan alleen maar beter worden.

• Huile

Hij moet nog verder groeien? Volgens mij begint hij af te takelen. Over het hoogtepunt heen. Het beste is er van af.