Ik vind het erg voor je dat je van het elitaire gepeupel hier nogal wat onzinnigheid te horen krijgt.
Maar zoals andere ook al zeiden. Trek aan waar je je lekker in voelt, maar hou het keurig.
Ik kan me nog herinneren dat ik in het theater zat bij Tineke Schouten met buiten 35 graden. Ja, dat was ontzettend warm in het theater en de zaal zat dan ook vol met mensen in sportbroekjes en singletjes. Ranzigheid troef wat mij betreft. Zelf ben ik altijd voor lange broeken, maar ja, ik draag sowieso nooit een korte broek.
Begin dit jaar in London zat naast mij een jongeman wiens broek zo wijd was dat hij halverwege z'n bovenbenen hing. Ik zweer je dat dit geen overdrijving is. Toen hij opstond trok ‘ie z’n broek op tot halverwege z'n achterwerk. Gewoonweg ordinair. Ik zou zelf nogal moe worden van het constant ophijsen van m'n broek, maar goed, wie ben ik.
Kortom: Met dit weer hoef je echt niet ‘op sjiek’, wat trouwens nooit hoeft tenzij je op een premiere terecht komt. Wees jezelf en gekleed tot over de knie en schouders…