Wat trekt een musicalganger aan met dit weer?

• remcow

vind op zich een nette spijkerbroek ook nog wel kunnen als je er iets leuks op aan hebt.een mooi hemd o.i.d.

en met net bedoel ik natuurlijk dat de stukken er niet bijhangen ….

• Frans

Je lijkt wel op een negatieve nicht ! Bah wat kinderachtig

• Mo

Ik zou zeggen: trek iets aan wat je naar een verjaardagsfeestje ook zou dragen (en dan dus niet een BBQ-feest maar een feestje waarbij oma en tante Annie met de scherpe tong er ook zijn. :-)

• Elisabeth

Het hangt er ook erg vanaf naar welk theater je gaat. Een provincietheater is minder net dan carre of Luxor.

Wanneer de mussen dood van het dak vallen (30C of hoger) vind ik een net mouwloos hemd (tegenwoordig heb je erg mooie met glitters enzo) en rok wel kunnen (voor vrouwen dan). Als je bij het mouwloos hemd maar wel ff je bh kleur matcht. Een mooie driekwartbroek kan ook prima.

Open schoenen vind ik prima kunnen, slippers inderdaad niet

Vinaigre tegenwoordig heb je erg mooie zomerkleding die kort is, maar geen campinglook heeft. Of die er ook voor mannen is weet ik niet.

Voor mannen vind ik sowieso lange broek (dun) met mooi shirt (korte mouwen of lange mouwen)

• Lady in style

Casual chique vind ik altijd goed kunnen in het theater, idd gekleed over de schouders, en tot over de knieen, de dames kunnen dit natuurlijk altijd matchen met sieraden die bij de ouftit passen (hou het gewoon bij eenketting en oorbellen die bij elkaar passen ). Voor de heren vind ik een mooi overhemd (lang/korte mouw ligt natuurlijk aan het weer)met een nette broek en nette schoenen (en die zijn toch echt gewoon dicht) altijd keurig voor theaterbezoek!

• Tim

Tja, ik moet zeggen dat ik erg vaak in het theater zit. Sowieso meer dan vier keer per maand. Het bijzondere van sjiek gekleed gaan is er wel vanaf. Een overhemd draag ik alleen op m'n werk (altijd in driedelig kostuum aan het werk). Alleen een overhemd op een broek vind ik er vaak ook niet echt charmant uitzien. In het theater draag ik gewoon een spijkerbroek. Geen punt wat mij betreft. Al heb je natuurlijk spijkerbroek en Spijkerbroeken. Iemand met een petje op z'n harses stoort me meer dan een spijkerbroek naast me…

Denk je eens in wat al die zwevetende bovenbenen doen met een theaterstoel als er geen textiel tussen jou en de stoel zat… Jakkes.

Mijn devies is altijd: Wees gekleed van knie tot elleboog. ;)