Cast Les Mis woensdag 16 juli

• Martijn

Hoi,

Aanstaand woensdag ga ik naar Les Mis, zijn er mensen die weten wie dan spelen?

Ik ben vooral benieuwd naar Freek, Jamai en René.

Alvast bedankt,

groeten,

Martijn

• moutarde

zucht…..daar kom je toch vanzelf achter?

• martijn

Misschien een stomme vraag hoor, maar zou je je berichten kunnen posten op een andere naam? Op deze manier denken mensen misschien dat dit van mij komt. En ik bezoek dit forum al een jaar of negen, dus ik was eerst!!!

• Huile

@Martijn -the Original: Ach joh, jij stelt zulke vragen niet, dus we zullen ze jou niet aanrekenen!

• Piet

al negen jaar? en dan stel je nog dit soort vragen?

Zeker na de discussie van deze week getuigd dat van….eh…lef?

Ik denk niet dat veel mensen Martijn en Moutarde zullen verwarren hoor.

• Huile

@Piet: ben jij na groep 3 gestopt met leren lezen?

• Piet

Sorry, verkeerd begrepen.

• martijn

Fijn om te lezen. Maakt mijn week nog net even een stukje beter dan ie al was. (voor het eerst oom geworden!!!)

• jawi

zucht…… Je kunt ook het topic niet lezen lezen en niet reageren… Als je de tittel ziet dan weet je toch al waar het over gaat?

Waarom op zo'n toon mensen vragen waarom ze iets graag willen weten?

Wat schiet iemand hier nou op met een reactie als die van jou?

martijn, als je nou een originele naam had gekozen, dan had je misschien recht van spreken, maar je kunt niet iedereen die Martijn heet verbieden onder zijn eigen naam te reageren omdat jij “eerst was”.

@Martijn

Ik heb geen idee wie er die dag spelen, maar ik zou je adviseren eens op www.clubs.nl te kijken bij fanclubs van de betreffende acteur.

• Piet

Ik kan niet voor Moutarde spreken, maar ik reageer erop omdat ik echt wil weten waarom mensen dat zo belangrijk vinden, en om uit te leggen dat de vraag niet met zekerheid beantwoord kan worden, en omdat ik ervan overtuigt ben dat de musical in z'n totaliteit interessant is, en niet zozeer de poppetjes op het podium.

Het komt zo kortzichtig over. Niemand vraagt wie er vandaag dirigeert, drumt of de volgspotter is, allemaal van evengrote invloed op het geheel.