Tarzan....29 Juli

• jufje

Hallo,

Wij hebben zojuist 2 kaarten geboekt op de eerste rij voor Tarzan op 29 Juli. We zijn erg benieuwd of er iemand weet of er mensen zijn die vaste speeldagen hebben. We hopen vooral op Ron Link en vooral niet op Chantal Janzen. Chaira als Kala zou ook geweldig zijn. Wie weet meer..??

Dankjewel!!

• Moutarde

nee echt…zucht

• Linda

Chaira speelt de rol van Kala toch niet meer!?

• Piet

AAAHHH!

Wat een goeie, nuttige vraag.

Lees eens een paar discussies terug alsjeblieft.

• mariska

klopt die speelt ook niet meer;)

• remcow

lieve mensen , als je deze vraag niet wilt beantwoorden , doe dat dan ook niet …

volgens mij is een forum bedoeld om af en toe een vraag te stellen over in dit geval musicals …..

ik kan me herinneren dat het "vroeger ' heel normaal was om te weten wie er speelde op de avond dat je naar de voorstelling zou gaan ..

en dat vroeg je vervolgens op het forum aan de mensen die avonden stonden te kwijlen bij de artiestenuitgang.

die tijd is voorbij , maar om nu meteen iedereen af te zeiken , vind ik wel heel kinderachtig .

maar inderdaad,hopen dat je chaira hebt , terwijl pagina groot in de krant heeft gestaan dat ze stopte is inderdaad niet echt helder .

• Piet

Ik wil niemand afzeiken, ik wil het alleen snappen. Dus nogmaals:

niemand weet het zeker, dus niemand kan de vraag beantwoorden, dus waarom stel je 'm?

En ik blijf vinden dat het niet belangrijk is. Gaan mensen wel voor een voorstelling, of gaan ze om die-en-die te zien?

Daarbij komt dat dat zo'n beetje de enige vragen zijn die hier gesteld worden,

niemand heeft meer iets inhoudelijks te melden. Het gaat zo vaak alleen om de mensen, niet om de voorstellingen. Ik wil graag anderen laten inzien dat er meer is dan een hoofdrolspeler, misschien gaan ze dan naar een geheel kijken, meer dan naar 1 of 2 personen.

• jufje

Dat van chaira had ik niet gelezen, anders had ik dat natuurlijk nooit gezegd.

Verder nog iemand ZINNIGE reacties op mijn vraag?

Danku!

• Piet

Je kunt ook reageren op mijn argumenten, ik ben en blijf benieuwd

• jufje

Piet,

Natuurlijk heb jij recht op je eigen mening. Dat heeft iedereen, dus ik ook :-)

Ik stel gewoon een vraag, als je daarop geen antwoord kan of wil geven, hoeft dat natuurlijk niet.

Groet.