Sunset Boulevard: verdeling Simone en Pia!

• Meja

Na hele verhitte discussies over het wel of niet mogen vragen wanneer iemand speelt, neem ik toch het risico om de vraag te stellen of er misschien al iets bekend is over de verdeling tussen Simone Kleinsma en Pia Douwes bij ‘Sunset Boulevard’. Wordt er naar buiten gebracht hoe ze dat precies gaan doen? Komt er een duidelijk speelschema? De ene week Pia, de andere week Simone?

Ik ga er vanuit dat veel mensen het bij deze productie wel graag zouden willen weten.

• Huile

Veel mensen bij deze productie weten het al.

• Luuk

Nee het is nog niet naar buiten gebracht.

Maar wat ik gehoord heb is dat Simone begint en Pia het later overneemt

Of dit betekend dat Simone stopt na een tijd of dat ze de rol gaan delen tot het einde.. geen idee..

• Martijn

Ik denk niet dat het van te voren bekend wordt gemaakt. Bij Cats wilden mensen ook graag weten wie wanneer op ging en toen werd er ook niks naar buiten gebracht. Gelukkig ken ik iemand die bij Carré werkt, dus ik kom er voor dat theater wel achter. Ik ben ook benieuwd of er nog een understudy voor de rol komt.

• Meja

Mocht je het weten, Martijn, dan houd ik mij warm aanbevolen voor die info! Zou Pia namelijk heel graag in die rol zien en ben niet van plan 6 keer te gaan!

• Troela

Simone begint en speelt de 1e 2 maanden (try outs in Hoorn en oktober Carré) zeker. Pia begint vanaf november en vanaf dan gaan ze de rol van Norma delen. Hoe dit verder verdeeld gaat worden weet ik helaas niet.

• Anne

Ik heb reserveerd voor 24 oktober, dat is in Nijmegen, net na Carré dus. Ik wil heel graag Simone Kleinsma, zou dit dan lukken?

• kim

dat moet goed gaan… pia begint pas eind november/begin december…