Wim van den Driessche als Valjean

• Jannie

Ik ben al jaren lang een bezoeker van dit forum en lees regelmatig alle berichten door om zo een beetje op de hoogte te blijven. Heb nog nooit eerder de behoefte gehad om zelf een reactie te plaatsen en dit vooral omdat iedereen hier vaak erg lullig tegen elkaar doet.

Dit keer was ik echter zo enthousiast dat ik jullie een kleine reactie niet wilde onthouden… Ik kom nl net terug van de musical Les Miserables met als verrassing Win van den Driessche als Valjean in de hoofdrol!

Ik vond dat Wim een geweldige prestatie heeft neergezet!!!! Echt super mooi gespeeld en gezongen! Ik was echt onder de indruk!! Ik weet niet of hij deze rol in de toekomst nog vaker mag gaan spelen, maar hem in deze rol zien is zeker een aanrader voor iedere fan van Les Mis!

Ben ook zeker van plan om vaker terug te gaan naar deze musical, omdat ik vooral ook benieuwd ben naar Tony Neef als Valjean en natuurlijk naar Wim van den Driessche als Javert!

Ben benieuwd of er meer mensen (die dit forum ook bezoeken) Wim in deze rol hebben gezien en wat jullie ervan vonden?

Met vriendelijke groetjes

Jannie.

• Polly

Wim was fantastisch als Valjean en zou van mij zo het voor de rest van de speeltijd mogen overnemen, niet dat René slecht is, maar Wim is beter. Maar ja, het was een noodgreep (wat raar was, want de understudy huppelde wel rond in het ensemble vanmiddag), dus ik ben bang dat we het niet meer gaan zien…

In Nederland dan… Wim gaat sowieso al mee naar Vlaanderen, de bedoeling was als Javert, maar misschien bedenken ze zich nu ;-)

• eendje

Heb ergens gelezen dat Richard Spijkers zo verschrikkelijk vals was.. misschien is dat de reden. Weet 't niet hoor, maar daar dacht ik gelijk aan.

• Polly

Richard schijnt vanavond wel opgeweest te zijn als Valjean, maar het zou natuurlijk kunnen dat ze hiertoe besloten hebben omdat Richard met moeite één show trekt, laat staan twee op een dag.

• Ria

Ik was gisteravond bij Les Mis. Heb het allemaal over mij heen laten komen zonder te weten wie er speelde. Door deze berichtjes ben ik reuze benieuwd wie Valjean en Javert speelden. Ikzelf vond Valjean beter dan Javert.

• TonyFan

Gisteravond speelde Richard Spijkers Valjaen en Wim vd Driessche Javert.

• Ria

Dank je wel. Na al die slechte berichten over Richard vond ik hem 100% meevallen. Ik was in de veronderstelling dat het dus iemand anders moest zijn.

• Tim

Dus je vond Richard als Vajean beter dan Wim als Jafar? :-|

• anne

Richard had gisteren dan ook een fantastisch goede show.

Zeker vergeleken met de andere keren…

• Huile

Leg eens uit Tim? Wie van de twee spreekt er zo slecht Nederlands (of beter, Frans)?