musical spullen te koop aangeboden

• danielle

Wegens verhuizing doe ik mijn musical collectie weg.een verhuizdoos vol musical spulletjes. denk aan programma boekjes, t-shirts, souvenirs, plakboeken, je kunt het zo gek niet bedenken of het zit in de doos. van musicals als elisabeth(de en nl), joe, saturday night fever, aida , chicago en ga zo maar door. alles is in zeer goede staat. heb je interesse neem dan contact met mij op, Danielle Geurs 0616641508 met vriendelijke groet, Danielle Geurs

• Moutarde

Er zal wel weer agressief gereageerd worden op dit berichtje, maar doet dan maar.

Danielle, wijze les: vermeld echt nooit je 06-nummer in een dergelijk bericht. Daar kan je zooooo spijt van krijgen.

Voor alle andere lezers:dit bericht is echt heel goed bedoeld!

Moutarde

• Trutje

Dat wilde ik ook net zeggen! Nooit je adres vermelden of telefoonnummer op een openbaar prik bord! Je weet niet hoeveel mensen hier meelezen!

Overigens, Het berichtje kan (voor de veiligheid, niet omdat het niet mag of zo) weggeklikt worden als je klikt op de regel “Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier” klikt.

Dat moeten vijf of tien mensen (weet ik niet meer zeker) doen dan is het weg.

• Mo

Even gedaan dan maar.

• Michelle

Hallo,

Ik ben er zeker van dat ik te laat ben voor een reactie op deze advertente,

maar hoop dat ik via deze weg misschien nog aan wat musical spullen kan komen.

Ik spaar echt alles wat met musicals temaken heeft,maakt niet uit wat.

Dus mocht je iets hebben laat dan een berichtje achter op deze site.

Groet Michelle

• sawinah

heb je nog spullen over zo ja dan wil ik ze graag grtz sawinah