Rene Van Kooten

• Anita

Is Rene van Kooten homo?

• Karin

Nee.

• Luuk

Rene is een van de weinige hetero's in de musicalwereld!

Celine is zelfs zijn ex-vriendin!

Momenteel woont hij met zijn vrienden ergens heel gelukkig samen..

• Meja

Ik heb ergens in een interview gelezen dat hij absoluut hetero is, maar zich best zou kunnen voorstellen iets met een man te doen. Hij geeft aan zo comfortabel te zijn met zijn heteroseksualiteit dat hij geen enkel probleem heeft met homoseksualiteit en ook geen problemen heeft met intimiteit met andere mannen.

Ik moet zeggen dat hij op mij ook zo overkomt. Gewoon een coole vent met een open mind. Als alle (hetero)mannen zo waren, zou de wereld een stuk relaxter zijn!

• Piet

En jij Anita, ben jij lesbisch?

(dit wil ik niet echt weten, net als dat het me bij Rene van Kooten niet kan schelen.

Waarom wil je het weten?

• Vinaigre

Er zijn meer hetero's in de musicalwereld dan je denkt, Luuk.

Wat dacht je bijvoorbeeld van: Danny de Munk, Jeroen Phaff, Henk Poort, Ernst Daniel Smid, Martin van der Starre, Jim Bakkum, William Spaaij

Verder sluit ik me aan bij Piet… wat doet deze enigzins suggestieve vraag er eigenlijk toe?

• Lisette

En zo kunnen we nog wel even doorgaan: Matthijs Pater, John Vooijs, Oren Schrijver, Hugo Haenen, Hajo Bruins… Maar toch, als je ze naast het rijtje met homo's uit de musicalwereld zet, komt het ‘heterorijtje’ er maar bekaaid vanaf.. ;)

• Luuk

Precies!

Tuurlijk er zijn genoeg hetero's.. maar er zijn volgensmij twee keer zoveel homo's!

De musicalwereld wordt toch eerder geassocieerd met homoseksualiteit.. Want iedereen denkt gelijk aan huppelmusicals als Grease en suikerzoete musicals als Sound of Music. Maar dat is natuurlijk niet alles. Er zijn genoeg stoere ‘hetero’ musical..

Maargoed daar gaat het niet over..

• Huile

Nee, niet twee keer zo veel homo's dan hetero's. Maar het aantal homo's ontstijgt wel de traditionele 10% (de mythe van Kinsey).

• Vinaigre

Is Dave Dekker eigenlijk homo?