Mamma Mia Karaoke

• Ruben

Hey allemaal!

Wie kan mij helpen aan de karaokes/ instrumentale versies van Mamma Mia de musical? Ik heb er al wel een paar maar wil hem nu wel graag compleet!

Ik heb ben 300 musical nummers aan karaoke dus ruilmateriaal genoeg lijkt me zo!

Het liefste heb ik dat je me mailt: rubenski4@hotmail.com

Alvast bedankt!

Groetjes Ruben

• Jeffrey Dalderop

Heey Ruben,

Ik ben ook naar de nummers van Mamma Mia opzoek. voor een amateur productie van het stuk. ik weet dat er op youtube wat instrumentale nummers staan maar die krijg ik niet van 't net af

Zou je mij ook kunnen helpen aan deze muziek… misschien krijg jij ze wel van internet.

Groetjes Jeffrey

• Piet

Je weet natuurlijk wel dat je, zeker voor een productie ervan, de rechten goed moet regelen. Dat zou ik als ik jou was eerst proberen, waarschijnlijk kom je er dan achter dat dat met nummers van Abba niet lukt. Misschien een andere productie maken?

• ikke

hiermee kun je filmpjes van youtube omzetten in o.a. mp3 bestanden..

http://www.zamzar.com/

• Sabrina

Hoi hoi,

Ik heb ze wel, maar ze staan nog op mijn andere computer. De bestanden moeten nog overgezet worden. Dat zal binnn nu en een maand gebeuren. is dat nog op tijd genoeg??

En Jeffrey, waar gaan jullie dat stuk doen?? Is dat ook voor ons??

Groetjes Sabrina

• me

mail me maar

• udo

ik heb de cd, inclusief bonusnummers.

mail me maar.

me schreef:

>

> mail me maar

• Bobby-Joe

Hallo,

Ik zoek het nummer van Mama Mia alleen dan instrumental. Dus volledig zonder zang.

Kan iemand mij verder helpen? Zou je me dan willen mailen: bj_tijn@hotmail.com

Alvast bedankt!

Groetjes Bobby-Joe

udo schreef:

>

> ik heb de cd, inclusief bonusnummers.

> mail me maar.

> me schreef:

> >

> > mail me maar

• Jeffrey Dalderop

Heey allemaal, bedankt voor de reacties :D vind het echt super

sabrina.. nou waar Piet al over begon is idd mijn grootste probleem… de rechten krijgen zelfs voor een amateur productie is moeilijk… en heb ook geen idee hoe ik dat zou moeten doen… ben niet zo vermogend :P

Groetjes Jeff

• alex

ik ben wel wat later dan jullie, maar zouden jullie mij die nummer ook kunnen sturen? zo ja, zeg dat even, dan geef ik mn email. gr alex