Hallo,
Gisteravond voor het eerst naar de musical Tarzan geweest in Scheveningen.
Eerste minpuntje voor de reserveerlijn is weer binnen…Ik belde volgens mij toch echt duidelijk met de vraag: stoelen op de eerste rij… ( ivm beenruimte) Nouja, we zaten wel op rij1, maar daar bleek nog een rij ( rij 1A) voor te zitten, dus de beenruimte was evengoed te weinig!!
Weer wat geleerd…haha!!
De show was geweldig!!!! Op de tv stond dat chantal de rol van Jane zou spelen. Vond ik wel jammer, maar toen Jane opkwam was dat duidelijk geen chantal. Wie het wel was ben ik niet achter gekomen, maar ze was ongelooflijk goed!
Tarzan werd gespeeld door Dennis ten Vergert ( ofzoiets) en die deed dat ook heel leuk. ( krijgen die apen trouwens allemaal geen last van hun rug door elke avond in zo'n houding te “lopen”)
De rol van Kala was de mooiste, wat speelde die vrouw dat goed zeg, wat een beleving!!! Joanne Telesford ( herkende haar meteen van Fame van een paar jaar geleden)
Wie de kleine Tarzan speelde weet ik niet, maar het kereltje zong zo breekbaar mooi, en wat ontzettend knap dat je dat op zo'n jonge leeftijd al allemaal kan!! Respect for the kiddo!!
Het hele spectacel met bloemen/vlinders/apen en alles wat er verder door de lucht vloog was echt prachtig!!!
Heerlijk avondje uit!!
Groeten!