In JCS speelde Jeroen Phaff hij Pilatus, maar was hij ook understudy voor Judas? Ik kan het me bijna niet voorstellen, volgens mij is hij daar het type helemaal niet voor. Judas is echt een rockstem, en Jeroen is meer klassiek.
Ik heb helaas niet het antwoord op je vraag.
Maar ik weet wel dat Jeroen Phaff ook in het buitenland (duitsland of oostenriijk) in Tanz der Vampire heeft gespeeld.
Dus ik denk dat het best mee valt in hoeverre Phaff alleen een klassieke stem en geen rockstem zou hebben.
Veel zangers (zeker ook musical zangers) beheersen wel meer dan 1 muziekstijl.
Naast “klassieke” stukken heeft hij b.v. ook ik pop/rock musicals gezongen als: Aida, Tarzan, The Lion King en The Wiz.
Of hij qua type in de rol van Judas past is een andere vraag. Maar qua zang denk ik dat het best goed mogelijk is.
Jeroen Phaff is juist begonnen in het rockcircuit! Hij heeft in verschillende rockbands gezongen voordat hij besloot op het conservatorium ook klassiek te gaan doen, zo heb ik begrepen!
Daarnaast heb ik het idee dat hij, ondanks dat hij bariton is, behoorlijk hoog kan! Vocaal gezien zou hij Judas in ieder geval dus prima aankunnen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?