Chantal Janzen zwanger

• S

Actrice Chantal Janzen zwanger

Uitgegeven: 2 augustus 2008 06:55

Laatst gewijzigd: 2 augustus 2008 06:57

RIJSWIJK - Actrice Chantal Janzen is zwanger van haar eerste kindje. Dat meldt zij zaterdag in De Telegraaf.

De 29-jarige Janzen en haar vriend Marco (37) verwachten de kleine eind januari. De twee kennen elkaar twee jaar. Marco, die niet in de publiciteit treedt met zijn achternaam, heeft al drie kinderen uit een eerdere relatie.

Op dit moment speelt de actrice in de musical Tarzan in het Circustheater in Scheveningen. Zij zegt door te blijven spelen tot haar buikje duidelijk zichtbaar is.

© ANP

• Meja

Altijd leuk om te horen!

• remcow

beetje vreemd alleen als je net je contract vernieuwd met van den ende en disney.

vervolgens lekker zwangger te gaan worden …..

zou ik niet blij mee zijn als mijn personeel me dat zou flikken …

• John

Remcow, jij bent dóm…

• Polly

Hangt er vanaf, als ze een beetje dun blijft tijdens d'r zwangerschap en een beetje handig aan die liaan hangt zie je niets en kan ze tot d'r zevende maand wel blijven hangen. Dat duurt nog tot november.

Simone Kleinsma werd ook zwanger vlak na het tekenen van haar contracten van Chicago, of meer recent Kim-Lian van der Meij bij Fame. Het is vervelend voor de producent, maar tegen de natuur haal je weinig uit.

Alleen als Chantal Janzen bezig was met IVF, IUI of KI dan had het verhaal van Recow nog enige grond gehad, maar nu slaat het nergens op.

Daarbij mag je bij een sollicitatiegesprek / contractbesprekingen niet vragen of de dame in kwestie plannen heeft tot gezinsuitbreiding. Kun je voor aangeklaagd worden als je het wel doet. Laat staan als werkgever vragen / bevelen om abortus te plegen omdat het contract net getekend is.

• remcow

ik zou niet weten , wat er dom is aan mijn opmerking.

het blijft natuurlijk mooi als iemand zwanger is en hopenlijk een gezond kind krijgt.

maar volgens mij heb jij geen eigen personeel ….

en zoals gezegd zou ik niet blij zijn als ik personeel een contract aanbiedt en ze vervolgens drie maanden later effe fijn meld dat ze zwanger is .

dat mag je dom vinden , maar dat is jouw mening !

• Vinaigre

Leuk voor Chantal maar ik zou als werkgever ook balen als een stekker. En dit is nou precies een van de redenen waarom ik als ondernemer geen personeel in dienst heb. Ik werk alleen met zzp'ers, naast dat het geen gezeik oplevert zijn ze ook nog eens veel productiever dan de meeste loonslaven.

• Polly

Wat er minder handig is aan je opmerking is dat je het doet voorkomen alsof a. Chantal met opzet zwanger is geraakt, terwijl volgens het interview ze zwanger raakte voordat zij en haar vriend begonnen waren en b. dat ze het gedaan heeft om Van den Ende en Disney een hak te zetten.

• archie

volgens mij heb ik bij biologie iets gemist: je wordt toch zwanger NADAT jij en je vriend ergens mee begonnen zijn?????

• Polly

:P Ik bedoelde voordat ze begonnen waren met proberen zwanger te worden, was ze al zwanger.