Chantal Janzen zwanger

• Vinaigre

Ach ja, niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen…

• Meja

Ik vind het wel raar dat Remcow en anderen hier voor dom uit worden gemaakt en gezegd wordt dat je ‘tegen de natuur weinig kan doen’.

Lieve mensen; wel eens van voorbehoedsmiddelen gehoord? Natuurlijk is niets honderd procent waterdicht (!!) maar je kan zoiets wel degelijk ‘enigzins’ plannen!! En hoewel ik het heel erg leuk voor Chantal vind, is het inderdaad niet echt goed getimed van haar. Zeker als je een carriere hebt en net hebt bijgetekent, is het verstandig voorzichtig te zijn met dit soort dingen!

• Polly

Dan nog, er is geen voorbehoedsmiddel dat 100% garantie geeft, behalve onthouding.

• Mo

Ik neem aan dat ook Chantal van voorbehoedsmiddelen heeft gehoord, maar ze wil ook graag moeder worden en gezien haar populariteit komt dat nooit goed uit.

Ik vind het wel slim dat ze het nog voor haar 30e doet in plaats van te wachten tot het laatste moment en dan naar de IVF te moeten grijpen omdat het allemaal niet meer lukt.

Verder denk ik dat haar werkgever al iets van die plannen wist omdat ze uiteindelijk niet Boeing Boeing gaat doen, maar in Tarzan blijft. Wellicht is dat een weloverwogen beslissing met deze plannen in het achterhoofd. Bij Tarzan is er volop vervanging, bij Boeing Boeing zou haar afwezigheid veel vervelender zijn.

Ik vind het leuk voor haar!

• Moi

Jeetje zeg wat een problemen maken sommige er van.

Een kind krijgen kan je nooit plannen omdat je niet weet hoe lang je er over doet.

Ik ben onwijs blij voor haar en voor iemand met zo'n carriere is het nooit het goede moment, maar ik ben echt blij voor haar.

Laat haar lekker genieten en oordeel allemaal eens niet zo snel!

• Luuk

Nou Chantal's carriere is niet zo heel denderend meer, oke ze is populair, maar nu komt de zwangerschap wel goed uit. Nog fijn eventjes bij Tarzan, dan lekker moederen en dan kan ze mooi het seizoen daarna (2009/2010) weer in een musical. Geen probleem lijkt me

• rudi

In welke eeuw leef jij?

• Lucas

Ik moet wel lachen om de discussie hier hoor. Alsof Chantal alleen “Chantal de musicalster” is en haar hele leven in teken moet staan van de voorstellingen :')

Ik ken haar niet, maar ik kan me voorstellen dat ook zij gewoon een vrouw is die graag kinderen wil. En ‘ik zou niet zo blij zijn als werkgever’ - boeie… er zijn genoeg mensen met vaste contracten waar dan ook die besluiten kinderen te nemen. Live with it. Als daardoor je bedrijf op z'n gat ligt ben je een belabberde werkgever :')

• Elisa

Helemaal mee eens

• ikke

voor de volledigheid…

za 02 aug 2008, 06:00 Chantal Janzen is zwanger! door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - De 29-jarige musicalster wil haar geheim met Nederland delen. „Dit overkomt heel veel vrouwen. Maar nu besef ik zelf echt hoe heerlijk het voelt. Ons kindje komt eind januari. Ik ben drieënhalve maand op weg.” ’Jane’ blijft spelen in de musical Tarzan tot haar buikje echt duidelijk zichtbaar is.

Chantal Janzen vertelt het lachend: „Mijn partner Marco zegt dat ik nog nooit zo gelukzalig heb gekeken. Ik kwam binnen met de uitslag van de zwangerschaptest: Raak! We hadden eigenlijk niet eens zo lang geleden besloten dat we ervoor wilden gaan en nu was het al gebeurd. Geweldig! Ik besef dat niet iedereen dat geluk heeft.”

Marco (37) en Chantal zijn nu twee jaar samen. Maar ze kennen elkaar al bijna hun hele leven, uit het kleine Limburgse plaatsje waar ze opgroeiden. Chantal: „We kwamen elkaar na jaren weer tegen en werden smoorverliefd. Marco was vrijgezel, ik ook, dus niets stond een relatie in de weg. We hebben het heel goed samen en gingen al snel samenwonen. Ik vind het fijn dat Marco ver weg staat van de showbizz. Dat maakt hem zo lekker nuchter. Zo nuchter ben ik zelf ook.” Ze grinnikt: „Dat kan hoor, in dit vak.”Marco en Chantal stimuleren elkaar in twee verschillende carrières. „Ik hem in alles wat met zijn commerciële werk te maken heeft, hij mij in mijn keuzes. Ik kan met Marco heel goed praten over wat ik nog allemaal wil doen. Het moederschap betekent ook niet dat mijn carrière in dit vak voorbij is. Ik heb heel goede voorbeelden, zoals Sophia Wezer. Zij zit nu ook bij Tarzan. Zij ging nog gemakkelijk in spagaat toen ze zes maanden zwanger was. Dat was in The Wiz.”

Chantal is dolblij dat ze zwanger is. „Mijn ouders waren ook meteen heel enthousiast. Terwijl ik er nog rekening mee hield dat ze zich zorgen zouden maken over hoe we dat allemaal moeten organiseren. Het is niet eens aan de orde geweest. Hun eerste kleinkind is meer dan welkom. En mijn oudere broer Roger had het al gezien. Hij zei dat hij het al dacht omdat ik er zo blakend uitzie. Roger is getrouwd, maar heeft nog geen kinderen.”

Marco was al eerder vader. Hij was vijf jaar gescheiden toen hij Chantal opnieuw ontmoette. „Zijn kinderen van 17, 13 en 9 jaar hebben we het meteen verteld. Ze zijn heel blij voor ons en dat is weer ontzettend belangrijk voor mij.” Chantal grinnikt: „Het is dus ook niet de eerste keer dat Marco een bevalling meemaakt… Wel voor mij. Kan hij me erdoorheen slepen.”