verlenging ?

• Keith&Stien

Hallo,

weet hier iemand of Les Miserables ook door gaat na september ?

Alvast bedankt voor de reacties

• Luuk

Ja

• Trutje

Altijd fijn, zo'n uitgebreid antwoord :D

• Daniela

wie weet serieus wat er na september gaat gebeuren met de voorstelling van les miserables?

• GertZRA

Les Mis gaat tot eind van het jaar door in Rotterdam. Dat is nog steeds niet officieel, maar als je op de site van het nieuwe Luxor kijkt, dan staan daar na 1-10 vrijwel geen voorstellingen. Dat is vreemd voor zo'n groot theater. Dus Les Mis gaat dit gat opvullen. Vanaf januari gaat de productie naar Carre. Ook nog niet officieel Waarschijnlijk voor 2 maanden. Ook daar zit “een gat ”in de programmering.

Wat er daarna gebeurd is onduidelijk. De productie stopt of gaat misschien naar Scheveningen om het gat tussen Tarzan en de opvolger hiervan te vullen. Een tournee langs een aantal grote theaters zou ook een optie zijn. Alles hangt natuurlijk af van de belangstelling en die lijkt me nog steeds niet overweldigend. Of heb ik het mis…

• Tim

Voor zover ik weet gaat Les Mis ook nog Antwerpen verrijken… Hopelijk weer met HPJ (hij zal toch niet voor niks in Tarzan zitten?) dus dat zouden weer heel wat ritjes naar het theaterplein kunnen worden… hihi.

• Luuk

Ik zei toch serieus ‘Ja’

Het is allang bekend dat Les Mis niet stopt volgende maand en dat hij tot eind dit jaar in het nieuwe Luxor staat.

Daarna staat Carre op de planning, maar of dat helemaal door gaat ligt natuurlijk aan de kaart verkoop..

• Meja

Die kaartverkoop zou volgens mij best een boost kunnen krijgen als ze besluiten te verhuizen naar Carre in plaats van dat lelijke Luxortheater in die pokkestad!! Volgens mij gaan mensen veel liever een dagje naar A'dam en combineren dat met een avondje Carre… voor mij geldt dat in ieder geval wel!

• Tim

Dus van het lelijke, maar comfortable theater naar het klotetheater met standing? ;-)

• Meja

Absoluut!!!

Ik zit prima in Carre hoor :-)