MUSICALWERKWEEK

• marlieke

hallo allemaal,

vorig jaar ben ik naar een muscalkamp gegaan,

dat was echt zo ontzettend leuk dat ik me dit jaar weer heb ingeschreven.

helaas kan ik niet meer wegens onverwachte omstandigheden.

nou is de vraag wie mijn plaats in zou willen nemen.

het gaat om de week van 18 tot 24 augustus 2008 en in die week krijg je

les in tapdans, theaterdans, improvisatie en teksttheater en je krijgt ook zangles.

aan het eind van die week is er een eindpresentatie waarbij je allerlei scenes, dansen en liedjes uit bekende musicals doet.

kortom ontsettend leuk!

en vooral als je een musicalfan bent!

als je geintresseert bent zou je dans alsjeblieft zo snel mogelijk contact met me willen opnemen.

dat kan via de mail:

marliekevanwingerden@msn.com

alvast bedankt!

groetjes,

marlieke

• Mo

Het is misschien handig erbij te zetten wat het kost, waar het gehouden wordt en door wie het wordt georganiseerd. En voor welke leeftijdsgroep het is.

• marlieke

Mo, ben je geintresseert dan?

• Vinaigre

Ik weet niet of Mo geïnteresseerd is, maar anderen misschien wel en als jij dan niet wil zeggen waar het is, hoeveel het kost en wie het musicalkamp organiseert dan help je die niet echt. Op mij komt het over als iemand die op een goedkope manier deelnemers probeert te werven voor een inferieur derderangs kampje olv een stelletjes amateurs. Dit is namelijk al de tweede keer dat je exact dezelfde oproep plaatst. Als ik er naast zit, dan spijt me dat, maar zolang jij niet aangeeft wie, waar en hoeveel vertrouw ik deze post voor geen cent.

• marlieke

ik wou eerst eens kijken of er uberhaupt wel mensen geinteresseert zijn.

later zou ik dan wat verdere informatie verschaffen.

het is dus heus niet zo dat ik het allemaal geheim wil houden zodat niemand het zou kunnen vinden ofzo.

ook omdat er bepaalde omstandigheden (niet iets heftigs hoor) zijn en omdat het aanmelden via ons zou gaan dan.

je zit er trouwens inderdaad naast.

het is niet amateuristisch naar mijn idee en als je zelf wilt kijken kan je terecht op www.musicalcenter.nl

en over die opmerking dat dit de 2e keer is: dat klopt ja omdat het bericht al weer op de andere pagina stond en ik dacht dat mensen daar niet zo snel zouden kijken.

• Vinaigre

Dank je Marlieke… nou is het voor iedereen een stuk duidelijker.

En ik zat er inderdaad naast (gelukkig maar!) :)