Nederlandse teksten Jekyll & Hyde en Chess

• Mark

Hallo,

Is er iemand die weet hoe ik aan de nederlandse teksten van Jekyll & Hyde (Seth Gaaikema) en van Chess kan komen? Ik zou het graag bij zangles willen gebruiken.

Alvast bedankt!

Groetjes Mark

• Tim

Van welk nummer zoek je de tekst?

• Mark

Van Jekyll bijna alles zeg maar, omdat hij parkant overal in voor komt.

Van Chess alle stukken van Anatoli (Henk Poort).

Ik had al op het net gekeken, maar ik vind het niet terug. Kon ook niet vinden of de teksten in zjin geheel ergens te verkrijgen zijn.

Maar jij weet meer, ;-) ?

Mark

• Tim

Nou ja, ik kan je wel aan wat teksten helpen, maar ik vraag me echt af in hoeverre het logisch is dat je alle teksten van J&H nodig hebt voor zangles.

• Mark

Nou niet per se allemaal, ik heb wel de bladmuziek met de engelse teksten. Dat is een originele uitgave, daar staan de volgende nummers op(zie onder). Mijn muziekpartner en ik (zij sopraan en ik tenor) zijn weg van de muziek, maar willen deze graag in het nederlands zingen. Als jij ons verder kan helpen, zou dat heel fijn zijn. Voor Chess geldt hetzelfde…

Alvast dank!

Mark

1. Lost in The Darkness

2. Facade

3. Take Me As I Am

4. No One Knwos Who I Am

5. Good and Evil

6. This Is The Moment

7. Alive!

8. Sympathy, Tenderness

9. Someone Like You

10. Murder, Murder!

11. One Upon a Dream

12. In His Eyes

13. It's a Dangerous Game

14. A New Life

15. Confrontation

• Karin

Good & Evil heeft er volgens mij nooit in een Nederlandse versie gezeten. Volgens mij is het altijd Bring on the Men geweest.

• Mark

Maar is er nog iemand die me daadwerkelijk aan de teksten kan helpen? Ik heb de bladmuziek zelf, het gaat mij alleen om de nederlandse teksten, Jekyll & Hyde het liefst van Seth Gaaikema.

Alvast bedankt,

Mark