Tarzan 6 augusus

• Gijs

Ik ben 6 augustus om 14.00 naar Tarzan geweest. De cast:

Tarzan - John Vooijs

Jane - Bente van den brand

Korchak - Hans Peter Janssens

Kala - Gerlinde Vliegenthart

Tark - Marcel Rocha

Prof. Porter - István Hitzelberger

Clayton - Léon Roeven

John Vooijs

Ik vond John goed als Tarzan, al zie ik toch liever Ron Link. Ik vind Ron's zangstem wat beter dan die van John.

Bente van den Brand

Geweldig! Dit is de 2de keer dat ik Bente zie als Jane, en volgens mij wordt ze steeds beter.

Hans Peter Janssen

Ik zie liever Jeroen Phaff als Korchak. Ik vond zowiezo raar dat hij Korchak speelde, want het was een woensdag matinee. Ik vond Jeroen in zowel zang als acteerwerk beter.

Gerlinde Vliegenthart

Gerlinde is de nieuwe understudy van Kala. Vind Joanne beter. Ik vind Gerlinde geen echte ‘'Gorilla’' (Joanne heeft bijv. een zwadere stem)

Marcel Rocha

Ook alweer een nieuwe understudy. Vond hem ook wel goed, maar niemand kan tippen aan Clayton Peroti

Verder vond István en Léon ook wel goed. Maar over deze kleine rollen ga ik verder niks zeggen

• mikky1511

hoi

ik ben zelf ook naar tarzan geweest

wij hadden

Tarzan - ron link

Jane - Bente van den brand

en volgens mij

Kala - Gerlinde Vliegenthart

ik vind bente echt een heeeeeele mooie stem hebben

en die kala die wij hadden daar aan kon je heel goed merken dat zij zelf kleine kinderen had

ze ging heel mooi om met die “baby”

ik heb er echt van genoten en heb zelfs een foto van ron en mij

• Gijs

Ik vind Joanne toch beter. Gerlinde vind ik een te zachte stem hebben voor kala.

• jolanda

ik had die dag ook gerlinde en ze was eerlijk waar geweldig joanne heeft niet zo'n mooie zangstem maar gerlinde…! ik kreeg kippenvel bij jij woont in mijn hart