les mis applaus

• calimero

Ik was afgelopen donderdag bij les mis en bij het applaus waren de kinderen niet aanwezig.

Dat Kleine cossete en epone ontbreken kan ik nog wel begrijpen die kunnen voor de pauze nog lekker naar huis mara waarom Gavroche ontbrak?

Was wel erg jammer hij speelde erg goed.

Weet iemand of dit vaker gebeurt en waarom?

Dit was voor het eerst dat ik mee maakte dat een kind niet bij het appauls was bij een musicalvoorstelling waar het in gespeeld had

• mariska

Dat is volgens mij altijd het geval, heb het al vaker gehoord en toen ik er was kwamen ze idd ook niet op bij het slotapplaus.

Denk dat het met de eindtijd te maken heeft, omdat kinderen na een bepaalde tijd het toneel niet meer op mogen.

• Polly

klopt, kinderwerktijden zijn nogal streng in Nederland. Na 23:00 uur mag het niet meer. Ik neem aan dat ze het bij de matinees aanhouden omdat het anders niet eerlijk is tegenover de kinderen die geen matinees spelen.

• Luuk

Inderdaad, de kinderen mogen na 23 uur niet meer het podium op. Dat is in strijd met de kinderarbeits wet.

En aangezien de voorstelling pas na 23 uur afgelopen is..

Bij Ciske eindigd de show net voor 23 uur, dus mag het weer wel!

• rudi

t=d en d=t

• calimero

oké dat is duidelijk maar wel sneu voor de kids.

• Me2

Zou ook een beetje lullig zijn ;-) Ciske bestaat voor de helft uit kinderen. Zou wel een heel mager slotapplaus zijn dan.