Jamai in Les Mis

• IR

Hi

Ik wil binnenkort kaarten kopen voor Les Mis en zou graag Jamai zien als Marius. Speelt hij alle voorstellingen?

Bedankt alvast!

• Moutarde

tja, kan natuurlijk zijn dat je nieuw bent op dit prikbord…..

• Luuk

Jamai speelt heel weinig.. Maar hier zit geen ritme in..

Gewoon gaan en dan zie je wel of Jamai speelt, zijn understudy's schijnen toch beter te zijn

• IR

Hi Luuk

Thanx voor je antwoord. Dan ga ik voor een understudy. :-)

Groetjs!

• dn T

heb Pieter van den Nieuwenhuijze gisteren gezien. Mocht je die hebben, stap je toch met een topgevoel naar buiten. Remko Harms idem

• sophie

Toch vind ik dit een rare reactie. Eerder werd er nogal wat commentaar geleverd op de vraag ‘ik heb kaartjes voor dan-en-dan, wie speelt er als Marius??’. Terecht werd er aangegeven: je hebt de kaartjes al, je gaat dus tóch heen, wacht lekker af wie er dan-en-dan speelt! Maar dit is een andere vraag. IR wil graag Jamai zien en vraagt of iemand weet wanneer hij speelt. Dus waarom nou weer deze flauwe kul reactie??

• Piet

Omdat er zo vaak uitgelegd is dat je het nooit zeker kunt weten…

• IR

Euh, ik ben geen onbekende op musicalgebied. Daarom weet ik dat er naast eerste cast spelers gebruik wordt gemaakt van alternates, deze spelen op vaste dagen in de week. Daarbij wordt er ivm vrije dagen geschoven met alternates.

Dus Ja, ik weet dat de kans nooit 100% is, maar zou hem graag optimaliseren. Dat heb ik bijvoorbeeld gedaan bij het kiezen voor kaarten voor Wicked in Stuttgart. Dat is geen reis die je elke dag maakt en door het aanschouwen van haar speelschema (wat in Duitsland normaal is), heb ik Willemijn kunnen zien. Hoera. Door bijvoorbeeld te vragen wie weet op welke vaste dagen Jamai speelt maak ik de kans aanzienlijk groter. (Helaas heb ik dus vernomen dat hij onregelmatig speelt)

Dank voor de hulp!

• Tim

Het blijkt dat Jamai tot nu toe minder dan de helft van alle voorstellingen heeft gespeeld. 50% kans zou je kunnen zeggen.

• Vinaigre

Waarom wordt iemand met veel bombarie aangekondigd om daarna nog niet eens 50% van de voorstellingen te gaan spelen. Kan ie het vocaal niet aan of zo?