elisabeth

• Tim

Only Love is altijd al een draak van een lied geweest. Ook toen het nog in The Scarlet Pimpernel zat.

Toch zitten er echt wel lekkere nummer is zoals How Will I Know, The Master Of The Strings, THe Measure Of A Man, The Writings On The Wall, The Last Waltz, New Boy In Town, An Ordinary Man en Finish Wha You Started…

Als je Wildhorn muziek in het algemeen verafschuwt zul je Rudolf net zo goed afschuwelijk vinden, want het is weer typische Wildhorn muziek.

• Mo

het is inderdaad een bombastisch kreng maar ik heb er altijd de humor wel van ingezien en houd bij tijd en wijle wel van een beetje kitsch. En als kitsch ergens bij past dan is het toch wel Oostenrijk. Het nummer zal ongetwijfeld in een musical over Rudolf beter uit de verf komen dan in de Pimpernel. Dat lukte ook wel omdat Marguerite in de eerste versie een beetje hysterisch typje was. Daar paste wat dramatische kitsch ook wel bij.

Ik vond dat duet tussen haar en Armand veel enger en bombastischer en overbodiger nog.

• Baud

En dat is dan ook in de tweede versie van The Scarlet Pimpernel gesneuveld :-)

• Tim

Bij deze een aantal van de songs: http://www.sendspace.com/file/5ypjmj Love it, hate it… Whatever suits you best. ;-)

• Vinaigre

Bedankt Tim… tof van je…

• Dave

Bedankt!

Ik ga ze beluisteren.

• Dave

Ik vind “The measure of a man” het mooist.

Hoewel het wel ietwat draakachtig is.

“The writings on the wall” heeft wel een grappige tekst.