merchandise Les Mis

• Madelon

Ik ga over een maandje naar Les Mis. Kan iemand die er al geweest is wat er op het gebied van merchandise van deze musical te verkrijgen is? Op musicals.nl kan ik er eigenlijk niets over vinden?

• Imke

Volgens mij alleen het programmaboek, het boek en de cd…

Erg jammer.

• Cosette

Wat voor gadget had je dan verwacht? Een brood? Imke schreef:

>

> Volgens mij alleen het programmaboek, het boek en de cd…

> Erg jammer.

• remcow

nou, had een t shirt wel mooi gevonden

net als bij tarzan , gewoon een niets uitgebreidere theater shop , maakt de beleving toch nog effe wat leuker

• Madelon

Van de meeste (grote) musicals die ik tot nu toe bezocht heb, heb ik pennen en koffiemokken verzameld. Die van Les Mis had ik graag aan de verzameling toe willen voegen…

• Trutje

Klopt,

Toen wij gingen hadden ze trouwens alleen maar het boekje, niet eens een cd of boek.

• angel

Je kunt heel wat bij dress circle bestellen via internet :) t-shirts, speldjes etc

• angel

www.dresscircle.co.uk

• Madelon

Ja dat weet ik Angel (bedankt voor je tip), maar dat is dan niet van de produktie waar ik naar toe ga. Bovendien vind ik het gewoon leuk om voor aanvang van de musical even te snuffelen tussen alle musicalspullen die er te koop aangeboden worden in het theater, stukje van de voorpret zeg maar…

• anne

Ze hadden volgens mij wel t-shirts laten maken, maar die waren zo lelijk dat ze ze niet durven ze verkopen…