wie word joseph

• eefje

Tien Joseph finalisten geven eerste show op Uitmarkt

Gepubliceerd op dinsdag 19 augustus 2008

(Sentimento.nl) - De tien finalisten van het nieuwe televisieprogramma “Op zoek naar Joseph” zullen op 31 augustus al een eerste show uitvoeren voor ruim 15.000 mensen.

Vlak na de tv-bekendmaking van de 10 meest talentvolle kandidaten zal live worden overgeschakeld naar de Uitmarkt in Amsterdam, waar Frits Sissing en Chantal Janzen de Joseph’s aan Nederland zullen voorstellen.

“Op zoek naar Joseph” gaat 30 augustus van start op Nederland 1. In deze opvolger van de zoektocht naar Evita wordt naar de nieuwe ster van musical “Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat” gezocht. Aan de hand van adviezen van panelleden Paul de Leeuw, Pia Douwes en producent Erwin van Lambaart zal de kijker uiteindelijk de winnaar kiezen.

• Cosette

Ik ben heel benieuwd wie het gaat worden! Weten jullie al namen van mensen die bij de laatste 10 zijn doorgedrongen?

• JV10

Ik heb gehoord,

Freek Bartels

John Vooijs

en verder weet ik het niet.

• Joseph

Freek Bartels

John Vooijs

Mathijs Pater

Remco Harms

Roy van Iersel

• jolanda

tommy christians, martijn vogel?

• Evy

Hein Gerrits geloof ik ook..

• Yessica

spannend hoor, ik ben heel benieuwd wie gaat winnen!

• Luuk

Weet niet onder welke steen jullie hebben gezeten..

Maar gister was de perspresentatie, waarbij de Joseph's ook op hebben getreden, welliswaar met maskertjes, maar enkele kan je zeeer goed herkennen!

Kijk maar eens op www.musicalworld.nl

• Peggy

Op www.musicalsites.nl staan foto's van de perspresentatie.

• Moniek

Ja joh, John Vooijs hoor je daar echt doorheen! Heeft echt n mooie stem!