Kim Lian na Footloose

• AJ

Ik zat zonet shownieuws te kijken en daarin ging het erover dat Kim Lian weer is begonnen met Fame. Op een gegeven moment ging het over een tweede kindje, maar dat Kim het dan wat beter wou plannen ivm het halverwege stoppen van een voorstelling. Toen kwam Albert Verlinde aan het woord en zei: ‘Kim gaat volgend seizoen Footloose doen en voor daarna heb ik ook al plannen dus we moeten nog maar even zien’.

Betekend dit dat Kim Lian in Hairspray/Legally Blonde gaat spelen?

• Luuk

V&V Entertainment brengt 4 tot 5 producties per seizoen.

Dus er kan vanalles gebeuren. Ze zat in Doe Maar en niet in Grease.. dus betekend dat ze niet alleen hapsnap doet!

Bovendien is er geen grote rol voor Kim-Lian beschikbaar in Hairspray, seizoen daarna is pas Legally Blonde en daar kunnen ze eventueel wel een rolletje voor haar in vinden / herschrijven

• Mo

Tenzij ze de rol van Tracy krijgt….

Kwestie van een dikpak. Dat meisje op Broadway was ook niet zo dik van zichzelf.

• Meja

Aangezien ze geen talent heeft, hoop ik eigenlijk dat ze stopt en een vak gaat leren dat ze wel kan!

• Vinaigre

Een beetje acteur of actrice vreet er gewoon tig kilo aan. (zie Robert de Niro in Raging Bull of Charlize Theron in Monster)