Speeldagen Stanley & Brigitte Evita

• Sanne

Hallo,

Is er iets bekend van de speeldata van Stanley Burleson en Brigitte Heitzer? Ik ben van plan in Breda te gaan voor de tweede keer en probeer een beetje uit te zoeken wie wanneer speelt. Weet iemand misschien of Brigitte en/of Stanley op 2, 3, 4, 5, 6 of 7 september spelen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Sanne

• Moutarde

je speelt met vuur………………….

Moutarde

• Vinaigre

Ik zeg niks… maar m'n ‘tanden’ jeuken…

• Polly

Af, jongens.

Sanne, dit is niet de beste plek om deze vraag te stellen, zoek op clubs.nl naar de fanclubs van de spelers, ook die van de understudies, zij hebben vaak data van wie wanneer speelt.

• Luuk

Bij Evita mag het niet bekend gemaakt worden wie wanneer speelt! SE controleerd dit streng!

Dus wanneer Brigitte of Marjolein speelt, weten alleen Brigitte en Marjolein.

Waneer Stanley vrij heeft en zijn understudy Roy Kullick speelt, kun je terug vindne op zijn club! Maar ook dit is pas een paar dagen van te voren bekend.

• Moutarde

'Bedankt' Luuk…….

Moutarde

• Huile

Ja, nu alleen nog zorgen dat die resterende 15.999.900 nederlanders dit ook te weten komen.

• Luuk

Heb dat bericht (en varianten erop) nou al zo vaak hier op het forum gezet…

Misschien moet ik het eens onder mijn Ctrl+V gaan zetten..

• Vinaigre

Misschien moet je er gewoon geen antwoord meer op geven…

• Tim

Het verleden heeft ons toch wel geleerd dat mensen die geen antwoord krijgen op hun topic dezelfde topic gewoon weer posten een paar dagen later…

Dus Luuk antwoord, topicstarter heeft de info en we zijn er vanaf… ;-)