Nieuwe musical??

• R.

Maaike Widdershoven is zwanger.

In een interview staat:

Haar toekomstplannen in de muziek- en musicalwereld zullen niet lijden onder haar moederschap. “Ik zit in de laatste ronde van de audities voor een musical die in november volgend jaar van start gaat”, legt ze uit. "Dan is ons kindje er en kan ik gewoon weer werken.

WELKE MUSICAL IS DIT???

• Vinaigre

Mary Poppins? Ze is er wel het tiep voor…

• Huile

En november klinkt heel reëel. Februari: Tarzan stopt. Juni: Tarzan stopt definitief. Bouwen, repeteren. November try-outs en jawel, de grootste Sinterklaas-premiere in december 2009!

• Luuk

*zucht* Maaike is een jaartje of 10 te oud voor Mary Poppins..

Bovendien komt er vast eerst nog een verlening van Sunset of Ciske ofzo in het Circus theater als Tarzan stopt over een jaar!

• ikke

Nouja ik vind het niet zo'n gek idee. Vind haar nog wel redelijk jong ogen. En ongeveer 5 jaar geleden kon ze ook nog wel Maria in de Sound of Music spelen…

Zou het opzich wel leuk vinden, dus wie weet!

• Huile

Zit niet zo zeikerig te zuchten. Zo te zien zeur je en zever je alleen maar. En kan ik je eigenlijk niet “zerieus” nemen.

Maar goed, ze is 10 jaar ouder dan Julie Andrews destijds, dat klopt, maar ze oogt zeker geen tien jaar ouder. En daarnaast: het lijkt me voor de rol “geen biet” uit te maken of Mary Poppins nu 30 of 40 is.

Tenslotte: er zijn voor de plek van Mary Poppins denk ik veel meer kandidaten dan mevrouw Widdershoven. Het zal vast en zeker een leuke casting-strijd worden. Ik denk ook niet echt dat ze het wordt, maar het kan wel.Veel waarschijnlijker: als Joseph aanslaat, dan casten ze Mary ook weer on-tv, en de kids-casting wordt ook gevolgd en uitgebuit.

• mary

Ok, maar als Maaike geen Mary P. wordt…wat wordt ze dan wel?

• ikke

Ze zit in de laatste ronde stond er.. Dus het is niet zeker dat ZIJ het wordt.

Voor het zelfde geld wordt Chantal Janzen het ;)

• Luuk

Ik zucht als ik zuchten wil.. Ik erger me er alleen aan dat iedereen van die vreemde mensen cast voor Mary Poppins, ik heb de musical namelijk gezien in London en weet wie de cast op Broadway is.. en de namen die genoemd worden passen absoluut niet in het plaatje!

Laten we niet vergeten dat er volgend seizoen een stuk of 25 musicals in premiere gaan! En we niet eens zeker weten of Mary Poppins daarbij zit!

Zo hebben we ook nog Chicago en Hairspray..

De musicals die Joop gaat brengen zijn nog niet eens bekend!

• Piet

Dan wordt ze moeder