Wie kan mij vertellen wie morgen in Groningen de rol van Evita vervult?
JEZUS!!
Ik vind die eeuwige geergerde reacties op deze berichten nog irritanter dan de berichten zelf!!!
En JA, Piet! Het maakt WEL DEGELIJK iets uit! Ik vond Brigitte Heitzer NIET goed als Evita en Marjolein Teepen WEL!! Dus als ik nog een keer naar Evita zou gaan (wat absoluut niet het geval is) zou het mij heeeeel erg veel uitmaken!
Inderdaad! Hier sluit ik me volledig bij aan.
En als ik het aantal bezoekers van dit forum bekijk in de statistieken, duizenden per dag, kan het toch best zo zijn dat er iemand tussen zit die een bepaald castlid kent, familie is, of weet wanneer iemand op vakantie of verhinderd is, of fans tegen wie acteurs een aantal speeldagen hebben genoemd of iets dergelijks?
Niet mee eens. Het maakt niet uit.
Als je morgen gaat heb je allang kaartjes, dus je gaat toch wel, wie er ook speelt.
En je gaat naar een musical, dat is een muzikaal vertelde voorstelling waarbij het geheel door alle medewerkers wordt gemaakt. Als je dat niet wilt moet je naar een soloconcert gaan. Dan weet je zeker dat je Lee Towers ziet. (als je tenminste naar een Lee Towers concert gaat)
Geke, ik hoop dat je met veel plezier naar een goede musical gaat kijken, ongeacht wie de hoofdrollen vertolken.
Veel mensen die een musical bezoeken vinden de voorpret een belangrijk deel van de belevenis, en vinden het leuk om alvast uit te zoeken wie ze waarschijnlijk te zien gaan krijgen. Dan kan ik heel goed begrijpen.
Daarnaast zou het me in Londen bijvoorbeeld ook niets uitmaken, omdat ik weet dat alle bezettingen goed zijn.
Aangezien dat hier nou niet bepaald het geval is, zou ik het ook dolgraag willen weten. Wordt de avond fantastisch of een fiasco?
Het gaat om de show, niet om een artiest, dat is waar, maar ik kan je vertellen dat sommige “musicalartiesten” een show aardig vergriept hebben voor mij.
Waardoor de show ineens een hele andere show werd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?