Luxortheater, tweede balkon

• Trutje

Heeft iemand daar wel eens gezeten? ik kan (voor weinig) twee kaartjes kopen voor balkon 2, rij 2, stoel 1 en 2.

Verleden keer zaten we eerste rang,rij 18 stoel 40 of zo.

het hoeft dus dit keer niet helemaal geweldig zicht te zijn want de laatste keer hebben we alles gezien.

Maar ik weet bijv in het circustheater dat je daar in die “bakjes”een stuk van het podium mist,maar daar is de indeling heel anders. Hoe is het zicht in het luxor theater vanaf die plekken? Mis je dan iets of valt dat wel mee?

Wie kan het me vertellen ?

• Tim

Je zit extreem hoog, dat is een feit. Door de hoogte mis je een deel van de achterkant van het podium. Bij Les Miserables heb ik er niet gezeten, alleen destijds een keer bij 3 Musketiers en vorig jaar bij Kuifje. Het zijn niet per definitie slechte plaatsen, maar hoog en ver weg en je kunt een stuk achterkan van het toneel missen.

• Trutje

Hartstikke bedankt voor je antwoord!

Nu ik zie staan “Extreem hoog”Zou dat een probleem zijn voor iemand met hoogtevrees? Ik heb het zelf niet,maar degene die met me meegaat wel.Heb je daar last van of valt dat wel mee omdat je naar het podium kijkt en niet naar beneden? (stomme vraag misschien!)

• Tim

Ik heb bij Kuifje in de pauze aan de Duty Manager gevraagd of ze nog een plekje lager hadden, want ik heb echt hoogtevrees. Bij Kuifje waren het gewonnen plaatsen voor de premiere, dus ik had geen keus in m'n kaarten anders had ik die plaatsen nooit genomen uit mezelf.

Het is écht hoog en de trap naar het balkon is al eng als je hoogtevrees hebt. Je overleeft het wel hoor, ik ben er ook nog steeds… ;-)

• Trutje

Oké dank je wel !

Ik heb ze genomen en we zien wel! Bedankt voor je antwoord!

• Musicalfan

Wanneer ga je? Ik ga volgende week zondag, en als jij op dit prikbord dezelfde naam gebruikt als op het babyprikbord dan weet ik wie je bent ;)

• Trutje

Dat klopt, en ik ook volgende week zondag (Middagvoorstelling)

• Musicalfan

Zondag de 14e… ik ga ook 's middags, samen met mijn dochter en een vriendin!

• Trutje

Zondag de 7e ;)

• Musicalfan

Das dus komende zondag en niet volgende week….

Jammer, ik had je wel eens willen treffen!