Sunset boulevard CD ??

• Ed

Ik ga er toch vanuit dat er een CD van Sunset Boulervard gaat komen.

Stage heeft er onderhand een gewoonte van gemaakt dat tijdens de repetitie periode al vaak de wisseloord studios wordt ingedoken.

Wat zal het deze keer gaan worden, live opname of toch (zoals ik hoop) een prachtige studio opname waar Webber's meesterwerk toch het best tot zijn recht komt.

En dan krijgen we een volgend dilemma; word het Simone of Pia of wordt het 1 mix van de 2. Ook hier heb ik een sterke voorkeur voor zoals ze toen met “Heerlijk duurt het langst” gedaan hebben. Beide diva's Jasperina de Jong en Jenny Arean, ieder een eigen cd om in uit te blinken!

En mag ik dan hardop dagdromen en er gewoon vanuit gaan dat we net zoals de orginele Londen opname een dubbel cd krijgen (als het een mix van Pia en Simone wordt)

Of een 4 cd met Simone en Pia, dat zou dan volgens mij een primeur zijn in musicalland, ik geloof dat ik nu iets of wat doorsla …..

That would be the greatest gift of them alllllllll ;)

• Meja

2 cd's zal denk ik niet rendabel zijn voor SE, hoewel ik dat zelf ook wel het liefst zou hebben. Ook kan ik me niet voorstellen dat ze beide hoofdrollen zouden mixen als het een live-opname zou worden.

Ik ben beniewd hoe ze dit zullen oplossen. Heb zelf geen idee!!

• remco

hebben ze bij oliver toch ook gedaan ???

een cd met arjan ederveen en de bekendste liedjes nog een keer met willem nijholt ..

was op zich een leuke oplossing .

• Martijn

Ik denk zelf dat Simone op de cd te horen zal zijn. Haar naam is bekender, dus waarschijnlijk worden er dan meer verkocht. Misschien met een paar bonus tracks met Pia.

• Tommie

Maar ik denk dat er meer internationale interesse in de cd zal zijn als Pia op de cd te horen is.

• Piet

Ik denk dat er totaal geen internationale interesse is voor een Nederlandstalige versie, maakt niet uit wie het zingt, hooguit vanuit vanuit België.

• Miss Piggy

Kweenie hoor. Nederlandstalige muziek wordt op Youtube ook wel eens beoordeeld door niet-nederlandstaligen en Pia heeft volgens mij best een aardige hoeveelheid fans in Duitsland en Oostenrijk. Wellicht maakt het hen niet uit in welke taal er gezongen wordt. (Ja, een beetje fan heeft daar natuurlijk s****t aan, toch? Anders ben je geen fan)

• Tim

Op de site broadwayworld.com reageerden ze ook mateloos enthousiast toen Simone's uitvoering as if we never said goodbye op youtube verscheen.

De interesse vanuit het buitenland zal even groot zien, ongeacht wie de hoofdrol zingt. Simpelweg omdat degene uit het buitenland die 'm aanschaffen toch de uber fans zijn. Mensen die elke mogelijke legale cd van Sunset al in huis hebben… ;-)

• Meja

Hoewel de dingen die jullie zeggen kloppen, denk ik niet dat SE dat meeneemt in haar overwegingen!

• Miss Piggy

Met die intentie is mijn reactie ook niet gegeven. (moet dat dan altijd?)

Soms ontstaan hier discussies die niets meer met de oorspronkelijke post te maken hebben. Vrij associeren heet dat, geloof ik… ;)