Les Miserables in Care?

• Linda

Een tijdje geleden meen ik ergens gelezen te hebben dat les Miserables na Rotterdam naar Care gaat. Klopt dit? Of loopt deze productie echt maar tot eind november? Hoor het graag als iemand het weet!

• GertZRA

Les Mis gaat naar Carre. Is nog steeds niet officieel, maar als het programma bekijkt, zie je dat er in januari en februari nog vrijwel niets op het programma staat.

• Linda

En denk je alleen voor januari/februari of misschien ook wel langer?

• GertZRA

Zou kunnen.

• wolfje

Ik hoop dat les mis gewoon nog lang in rotterdam blijft staan,waarom zou deze musical nou naar care moeten?

• Huile

Simpelweg omdat dan de cirkel rond is: les Mis terug op de plek waar de musicalcultuur opnieuw begon te bloeien (okay, Cats hielp ook een beetje mee!).

• Tommie

En moet Les Miserables daarna ook naar het Circustheater zoals zeventien jaar geleden? Zodat de cirkel helemaaal rond is?

Ik vind Carre totaal geen fijn theater dus wat mij betreft blijft de musical in het Luxor.

• remcow

carre mogen ze lekker gebruiken als theater museum en school musicals ..

verder is het een onhandig en gedateerd theater !

slechte stoelen , vaak slecht zicht en dat is nog maar het begin

• wilma

haha remcow, lekker recht voor zijn raap. Gelukkig zijn er meer smaken in Nederland. Ik vind een avondje Carré echt wel iets hebben hoor.

Ze boren zo nieuw publiek aan. Amsterdammers gaan graag in hun eigen stad naar theater. Maar ja, het is natuurlijk onhandig dat ze al die spullen moeten versjouwen.

En met kerst is 't nergens…….dat vind ik nou weer jammer…..

• Dave

Ja, die Amsterdammers zijn nogal gesteld op hun eigen stad he?

Jammer alleen dat ze nogal weinig van de rest van het land meekrijgen.