Joseph 1e Liveshow

• Dave

Ik las het volgende op internet en teletekst:

Dit zijn de nummer die ten gehore gebracht zullen worden tijdens de 1e liveshow zondag.

Roy zingt: Nu.

Freek zingt: I Want To Break Free.

Remko zingt: Waarom God.

Adriaan zingt: Vlieg Met Me Mee.

Hein zingt: Toen Ik Je Zag.

Robbert zingt: I’m Walking On Sunshine.

Robin zingt: Faith.

Mathijs zingt: Go to Distance.

Baer zingt: Maria.

Amir zingt: Your Song.

John zingt: Livin’ On A Prayer.

Doet Tommie niet meer mee?

En Robin?

En wie zijn Hein en Robbert?

Is dat Hein Gerrits? Totaal geen Joseph, maarja.

Ik vraag me af wat hiervoor de reden is.

• Dave

Overigens las ik dat Mathijs Pater, Hein Gerrits en Robin van den Akker in het ensemble zitten van de show.

Mensen uit het ensemble moeten nu eenmaal understudy worden voor de rol.

Dus dan weten we alvast dat dat een van die 3 wordt.

Net zoals Anne en Marjolein ook al in het ensemble zaten voordat heel “op zoek naar Evita” begon.

• Dave

Daarnaast zijn het nu ineens 11 namen ipv 10.

Willen ze nu perse de mogelijke understudy's bekendheid geven en laten ze daarom Hein meedoen?

Want in die laatste ronde voor Joop van den Ende en mensen uit het vak was er eigenlijk een andere jongen 11de geworden. Er was zelfs nog een sing-off tussen die 2, en er werd gezegd, als er 11 mensen in de liveshow konden ging je ook door.

Maar nu dus ineens iemand anders op die 11de plaats, die toevallig ook al in de show zit?

Ik ben heel benieuwd naar de uitzending end e verhalen waar ze mee komen.

• Dave

Ok, ik ben eruit.

Tommie doet niet meer mee om een of andere vage reden.

Dan zouden er nog 9 over zijn.

Nu hebben ze Hein Gerrits en Robbert van den Bergh erbij gevraagd. Dat maakt 11.

• Trutje

Klopt, op zijn site stond het ook al : http://www.heingerrits.nl/

wel slecht dat ze dan op die officiele site nog gewoon Tommie hebben staan.

• Tommie

Huh???? Pffff wat maken ze er een klerezooi van bij dat programma! :P Eerst sturen ze Hein weg, hij kwam niet eens in aanmerking voor de laatste 10 (Robbert van den Bergh wel, hij had nog een sing-off met Adriaan). Ze hebben Hein vast met een strategische reden om Hein terug te plaatsen.. ik vind het allemaal toch een beetje vreemd.. nah jah, vve zullen het morgen allemaal wel zien.

• Tommie

* Ik bedoel: Ze hebben vast een strategische reden om Hein terug te plaatsen..

• Piet

Ik denk dat we er met z'n allen maar niet wakker om moeten gaan liggen.

• Dave

Ik lig er niet wakker van hoor, ik hoop alleen voor ze dat het publiek het allemaal slikt………

• Trutje

Ik had het oneerlijker gevonden als ze die Robbert er niet bij hadden gelaten na die opmerking van “als we 11 plaatsen zouden hebben…….”

Ze weten waarschijnlijk ook wel dat het publiek dát niet zou slikken als ze dan Hein ineens wel erbij laten en hem niet en vandaar waarschijnlijk 11 plaatsen.Maar als dat allemaal zo is, dan vraag ik me wel af of er dan ergens een show is waar twee mensen afvallen,anders komt het natuurlijk niet meer uit.