Heerlijk duurt het langst

  • Daniël

    Wie kan mij helpen aan beeldmateriaal van amateurversies van de musical “Heerlijk duurt het langst” en aan een script en bladmuziek? Heeft iemand toevallig ook de proffesionele voorstelling op DVD? Ooit uitgezonden door de Vara?

    Heb genoeg ruilmateriaal!

  • musicalfan

    hallo daniel

    mail me maar ik heb hem voor je

    groetjes

  • Joyce

    Hoi,

    Weet iemand waar ik de bladmuziek van het nummer “het is over” uit de musical Heerlijk duurt het langst kan vinden? Ik weet ook dat Annie MG Schmidt het nummer heeft geschreven.

    Groeten joyce

  • Ruby Kieft

    als iemand de bladmuziek heeft van het is over, uit heerlijk duurt het langst, zou diegene het even naar me kunnen mailen?

    Alvast heel erg bedankt!

  • Brenda

    Hallo musicalfan,

    Klopt het dat jij de bladmuziek hebt van “het is over” (ze mag hem hebben) uit de musical heerlijk duurt het langst?

    Als dat zou is, zou je die dan aan mij kunnen en willen mailen?

    Alvast heel hartelijk bedankt.

    Met vriendelijke groeten,

    Brenda.

  • Nathalie

    Hoi,

    Heeft er iemand voor mij ook diezelfde bladmuziek van Het is over uit Heerlijk duurt het langst?

    Ik heb hem nodig voor een auditie.

    groet Nathalie

  • Nathalie

    Hoi

    Ik las je mail van een tijdje geleden over dat jij de bladmuziek hebt van Heerlijk duurt het langst. Ik ben op zoek naar Het is over voor een auditie. Kan ik die evt via jou krijgen.

    groet Nathalie

  • ghislaine

    Hey,

    Heb je misschien ook de bladmuziek voor mij?

    Heb ‘m nodig voor m’n muziekexamen in januari!

    Groetjes

  • Piet

    Hebben, hebben, hebben!

    is er niets meer over musicals te melden?

  • anouk1403

    Hallo, zou je mij misschien ook de bladmuziek van Het is Over kunnen sturen? Ik zou er echt ONTZETTEND blij mee zijn!

    Super bedankt!