verlenging Ciske de Rat..

• Tante Jans

Hoi,

Heeft iemand misschien al iets gehoord of Ciske de Rat na eind januari '09 wordt verlengd? Op de site van v.d. Ende zag ik dat ze kinderen zoeken voor de casting die misschien in 2009 ook zouden worden ingezet. Heeft iemand hier misschien meer van gehoord?

groetjes,

tante Jans

• wolfje

Ik heb gelezen dat danny heeft gezegt dat ze t/m maart doorspelen,maar waar dat dan is weet ik niet,hoop dat ze wel nog buiten amsterdam gaan touren,ik denk ook wel dat ze na januari nog doorgaan aangezien ze idd nog kinderen zoeken

Maar helaas is er nog niets officieel bekend gemaakt

• Tante Jans

dankjewel voor je reactie. We wachten af…

• desiree

een kid wat ik ken speeld mee en heeft te horen gekregen dat hij eva in 2009 ook weer mogen spelen. ze hebben nu door gekregen tot eind maart.

desiree

• GertZRA

Zal Ciske na januari 2009 gewoon nog 1 of 2 manden in de RAI blijven. Na Ciske zijn volgens de programmering van de RAI pas eind maar weer voorstellingen. Verder zijn alle grote theaters in februari - maart wel redelijk volgeboekt en kan er dus geen 2 weken Ciske (dat is de normale speelperiode) meer bij. Of zal de stekker uit Dirty Dancing worden getrokken.

• wolfje

dat vind ik wel een goede optie:dirty dancing stopt en ciske gaat daar doorspelen,is nog dichtbij voor mij ook,nou dat zal alleen mijn portomonee niet leuk vinden dan haha

• Yessica

Ik ben er ook voor, Ciske een paar maanden in het Bea Thea.. Hopelijk heeft ome Joop dan ook een paar aanbiedingen van 25 euro voor ons in petto, dan is het voor jou ook te doen GertZRA ;-)

• Robin

Dirty Dancing loopt heel goed hoor, misschien dat het bij musicalfans niet echt een gewaardeerde productie is. Maar kuddeschapen gaan er genoeg naar toe!

• GertZRA

De vraag is of dit niet komt omdat de kaarten via bedrijven worden gedumpt..

• Robin

Dat gebeurt bij de meeste grote producties.