JOSEPH 3e LIVESHOW

• Dave

Inderdaad, en hij bracht het ook als een overtuiging van liefde.

Voor wie dat is doet er helemaal niet toe.

En als hij het luchtiger had gebracht was er zeker weten gezeik gekomen dat het niet kwetsbaar genoeg was.

• Dave

Robin zit in het ensemble en zal 1 van de understudy's worden.

Dus de kritiek is alles behalve objectief.

• Martijn

De meeste Josephs spreken zeer slecht Engels. Het lijkt me dan beter om voortaal alleen nog in het Nederlands te zingen zodat ze daar aan kunnen werken.

• Mo

Daar zijn we dan lekker mee. Je zal 'm maar als Jozef krijgen a raison van € 70,-. En dan zingt ie vals de hele show kapot. Lijkt me toch vervelend.

• Job

Het lied komt oorspronkelijk uit de film Beaches, waarin Bette Midler het voor / over haar dooie zus zingt. Dat Paul de Leeuw er een liefdesballade van maakt, vind ik verder gezocht dan een overleden oma

• rudi

Waarom schreeuw je zo????

• marloes

maakt toch allemal niets uit…

het is al lang van tevoren bepaald wie het moet worden…

• Angie

marloes schreef:

>

> maakt toch allemal niets uit…

> het is al lang van tevoren bepaald wie het moet worden…

Wie dan volgens jou?

• Claar

Het wordt Freek. Uit vrij betrouwbare bron vernomen. :-) Ben alleen niet op de hoogte of de andere Josephs dat wel weten. Anders spelen ze allemaal behoorlijk goed toneel.

• sophie

Tja… vorig jaar waren er hardnekkige berichten over ‘zeer betrouwbare bronnen’ die allang hadden verklapt dat Suzan Evita zou worden. Het was volkomen doorgestoken kaart, zelfs de kleur van de winnaar zou al bekend gemaakt zijn ergens (de kleur van Suzan, geen idee meer wat deze was). We weten allemaal hoeveel er waar was van dat gerucht. Dus ik kan niet echt meer warm worden van dit soort speculaties eerlijk gezegd……