Remko Joseph!

• R.

Dat laatste lied dat Remko zong toen hij weg moest….DAT WAS HET BESTE VAN DE HELE AVOND!! Wat een staaltje vakmanschap laat hij zien!! Ik heb er geen woorden voor!

• Ria

Onbegrijpelijk!!!!! Is Willem doof aan het worden?

• Anne

Het was de eerste keer dat ik de tekst kon verstaan! En ook de eerste die het zong zonder valse noten!

• Trutje

Dat plaats ik net op de site in zijn gastenboek, hahaha, dat willem zich waarschijnlijk nu de haren uit zijn hoofd trekt.precies hetzelfde als jullie denken :D

• peter

dit is net zo oneerlijk als toen die blonde martijn eruit moest!!!!!

• Pjotr

maar hij zong wel de verkeerde tekst, komt dat door zijn arrogantie dat hij niet ‘vergeet mijn gezicht maar’ wilde zingen.

• Ik

Remko is niet arrogant, maar onzeker. En vergeet niet wat dat alles met je doet als je daar ineens staat.

Ik ben nog steeds pizzed off dat mijn topper (Remko) er nu uit ligt. Volgende week geen mooi lied van hem meer…….dikke K!

• Polly

In Engeland ging de beste zanger onder de Josephs er ook vrij vroeg uit, en die zong ook wat anders. Die zong: “And I've been promised a show of my own” ;-)

Wat ik me wel kan indenken bij Remko is niet de arrogantie maar dat hij slecht, langzaam of niet aanwijzingen oppikt van de jury.

• Frank

En dat hij de uitstraling mist die de meeste andere kandidaten wel hebben

Hij zingt echt geweldig, maar het leek meestal of hij iedere keer een masker opzette en dat tijdens een nummer niet meer afkreeg. nogmaals hij zong geweldig, maar ik denk dat voor deze rol de uitstraling nog belangrijker is dan de zang. En die heeft hij gewoon niet. (vond ik)

gr. fr.

• Tim

Je wil zeggen: Een echt radio hoofd? ;-)