moment willem en erwin

• david

Vandaag keek ik naar de herhaling van Op zoek naar Joseph.

Toen ik afgelopen zondag keek, riep Willem Erwin vlak voor het wegstemmen van Hein. Tot mijn verbazing was vandaag in de herhaling dit moment eruit geknipt….

Mijn fantasie gaat dan meteen borrelen, en ik vraag me dus af wat er tussen deze heren is gebeurd en waarom wij dat dus niet (meer) mogen zien….

maar wie weet heeft een van jullie meer info!!

groet David

• Dave

Ik denk dat je hier een zeer gevoelig maar zeer belangrijk punt aansnijdt.

Het viel mij ook op dat in de uitzending Erwin aan Willem instructies gaf wie er naar huis moest.

Dat het er nu uit is geknipt roept bij mij ook vele vraagtekens op.

Ik begrijp heus wel dat Robin al in het ensemble van de show zit en in dus 1 van de 2 understudies moet worden, en dat hij gepromoot moet worden en dat het voor Erwin dus aantrekkelijker is dat hij er langer in zit en meer bekendheid krijgt, maar ik vraag me nu veel meer dingen af…..

Maakte het bij de eerste 2 niet uit in welke volgorde ze weggingen?

Is er al bekend wie er met Freek, John en Mathijs bij de laatste 4 gaat zitten?

Wordt dat ook Robin?

Krijgt Willem er flink van langs als hij niet diegene wegstuurt als diegene waar Erwin hem opdracht voor geeft?

Het is toch wel leuk van live tv he, dat je soms dingen te zien krijgt die eigenlijk krampachtig verborgen gehouden hadden moeten worden.

Natuurlijk hebben de cameramensen ook op hun donder gekregen en ze zijn gewaarschuwd dat ze zondag bij het moment voor de sing-off uitslag GEEN closeup meer van Erwin mogen nemen….

• Huile

Heb je wel goed gekeken? Op internet zit het fragment dat Willem ‘Hein’ zegt er nog in. Alleen tegen wie hij het zegt kun je niet zien (maar dat zal wel Erwin zijn).

• Huile

Maar dat Willem instructies kreeg van Erwin vind ik wel te kort door de bocht geredeneerd. Willem zegt tegen iemand (lees Erwin) dat hij Hein niet redt. So what? Is ooit gezegd dat hij dat niet tegen het panel mag zeggen?

• Claar

Ik heb weer nieuwe info!

Behalve dat Freek wint, is het al bekent dat Martijn en Robin understudy's worden. Zij zitten in het ensemble en is wel zo makkelijk. Waarschijnlijk wordt Robin daarom zo onterecht opgehemeld. :-S

• rianne

Martijn? Da's inderdaad héél nieuwe info ;) Ik dacht dat hij er bij het besloten concert al uit was gehaald omdat-ie te jong was… :P

• Dave

Klopt, dat is wat je nu nog ziet.

Het moment dat Erwin als een bezetene en met een boos hoofd en een streng vingertje naar Willem zit te wijzen met instructies en fluistert, “Hein, Hein weg!!!” is eruit geknipt.

• Vlinder

Dat heb ik dus gemist. Hoorde wel al mensen er over praten. Zou het graag eens willen zien. Het staat zeker niet op youtube?

• Luuk

Altijd leuk om geruchten onderuit te halen..

Jullie zeggen dat Robin en Mathijs erin gelaten worden, omdat ze al in het ensemble zitten en dus understudy moeten worden..

Maar Hein heeft bekend gemaakt een van de Broers van Joseph te gaan spelen. Oftewel dan is er ook een kans dat Hein understudy kan worden.. dus waarom moest Hein er dan al zo vroeg uit?

Oftewel ze kijken echt niet naar wie al in de show zit, maar naar wie het beste is voor de rol..

En zelf met 1 liveshow win je al populariteit.. dan kunnen ze altijd nog zeggen ‘zat bij de laatste kanidaten voor de rol van Joseph’..

• Dave

Ze kunnen niet alle 3 understudy worden, dus ze hebben hun zinnen gezet op Mathijs en Robin.

Als toevallig deze 3 jongens alle 3 bij de laatste 5 zouden zitten en het publiek komt erachter dat ze toevallig alle 3 al in de show zitten vallen ze natuurlijk gigantisch door de mand.

Geef me eens 1 andere goede reden waarom in de sing-off tussen Remko en Robin voor Robin gekozen werd? En geef me eens 1 goede reden waarom er nog nooit 1 woord is gerept over de onacceptabel vals zingende Robin?