moment willem en erwin

• Luuk

Misschien moet je eens uit je donkere wolk stappen Dave en eens niet bevooroordeeld kijken..

Bij Evita was precies hetzelfde, Marjolein en Anne zaten al in de show. Maar ze waren ook geschikt voor Evita.. hetzelfde geldt voor Mathijs en Robin..

En waarom ze voor Robin kozen en niet voor Remko is heeel simpel en heel makkelijk. Remko is een fantastische zanger, maar hij is geen Joseph. Drama zingt die geweldig, maar Pop is niet zijn ding. Ook past hij minder in het Joseph plaatje dan Robin..

Doe jezelf en andere een plezier en geniet nou gewoon van het programma.. Want al die redenen die je steeds aandraagt zijn zo makkelijk, voorspelbaar en op niets gebaseerd. GENIET van musical op tv.. schakel je hersenen uit en kijk naar de mooie kleurtjes..

• Dave

Het gaat hier om een miljoenenproductie, marketing en heel veel strategische zetjes. Het is toch leuk om te kijken hoe ze dat allemaal aanpakken?

Dat punt van alles maar slikken als zoete koek als kijker ben ik al lang voorbij.

En dat krijg je nu eenmaal ongemakkelijke situaties. Leuk voor Robin en Mathijs, jammer voor anderen.

Daarnaast gaat het hier om het casten van een show, dus het achteruit zitten en gewoon genieten van alle mooie kleurtjes is wel het laatste dat ik zou doen.

• rinki

Ik had ook gezien dat Willem tijdens de sing-off van Hein en Bear een blik wierp naar Erwin en later tijdens het applaudiseren iets zei maar waarom daar nou meteen weer van alles bij te bedenken snap ik niet helemaal. Iemand schreef hier ook dat Erwin met zijn vinger had gewezen maar dat zie ik helemaal niet hoor. Het enige wat je ziet tijdens het zingen van Hein en Bear is dat hij heel aandachtig zit te kijken en luisteren.

• Leonie

Mee eens. Remko heeft een geweldige stem maar qua inleving van het nummer en het acteren is het bij Robin beter.