Bye Baer

• Me

Bye Baer

• Huile

Dit keer een niet discutabele exit.

• Martijn

Niet echt een verassing. Vond het sowieso een show zonder verassingen, alleen had niet Robin, maar Mathijs in de Sing-Off moeten staan.

• Dave

Ook geen verrassing trouwens……;)

• Imara

Nee dat ben ik niet met je eens Martijn. Robin stond daar goed. Ik hoop en denk dat hij volgende week exit gaat.

• Leonie

terecht dat Baer eruit is. Van mij mag volgende week Mathijs eruit

• rudi

Ja..er wordt wat afgebrand in deze uitzendingen ;)

• elise

ik ben het er helemaal mee eens dat mathijs eruit moet. en robin zal ik ook niet missen

• Angie

Huile schreef:

>

> Dit keer een niet discutabele exit.

Toch wel want ik ben het niet mee je eens. Ik vond dat Baer een nummer dat ik normaliter niet te genieten vind nog bijna aangenaam wist te maken. Een hele prestatie! Roy vond ik daarentegen beslist niet goed. Zijn zang vind ik het minst van alle nog aanwezige kandidaten. Had verwacht en gehoopt dat hij er uit zou gaan. Onbegrijpelijk dat hij niet eens in de sing-off is gekomen.

• Nick

Ik denk dat volgende week Amir en Mathijs in de sing-off staan en dat Mathijs dan ten onrechte wordt gered.

De week erna komen Mathijs en Robin in de sing-off, waarbij Mathijs terecht naar huis wordt gestuurd.

Vervolgens komen Roy en Robin in de sing-off.

Ook al vindt Willem Robin een leading man, hij gaat Roy redden, omdat je nu al week in, week uit ziet dat Roy hem helemaal enthousiast maakt.

Waardoor ik denk dat de halve finale er uit ziet als volgt:

Freek, John en Roy

*Roy exit (ondanks dat hij een publiekslieveling is, gaat hij de finale hopeljk niet redden. Hoef je niet te raden wie mijn favorieten zijn :-P

finale:

Freek

John

*deze twee doen niet onder voor elkaar; met beide performers krijg je een hele goede show voorgeschoteld. Toch denk ik dat Freek de hoofdrol gaat winnen.