Cast Mamma Mia

• jer

Donna: Lone van Roosendaal & Marleen van der Loo

Sophie: Bettina Holwerda/ Marit Slinger

Sky: Mathijs Pater

Tanja: Antje Monteiro/ Dominique van Vliet/ Brigitte Nijman (Ellen Evers/ Nicole Berendsen ook prima)

Roos: Marjolijn Touw/ Laura Vlasblom

Harrie: Tony Neef/ Fred Butter

Sam: Hugo Haenen/ Hajo Bruins/ René van Kooten

Bart: Bastiaan Ragas

Lijkt me wel wat. Gaat weer veel geld kosten….

• Lara

True, Ellen is de beste Tanya van alle die ik heb gezien. Maar ik moet zeggen dat Anouk niet eens zo'n slechte keus zou zijn voor de rol, en als ze Kate in The Wild Party kan zingen moet Mamma Mia niet echt een probleem zijn lijkt me..

• Martijn

Nou dat lijkt me wel een probleem, want ze had duidelijk moeite met de partijen van Kate.

• Lizzygijsbers

Juist ik heb ook echt slechte dingen gehoort ik zat op rij 1 en ze stond rechts voor me aan het einde van het nummer Juggernut en het was zeer slecht!

• Robin

Tanya en Kate zijn niet vergelijkbaar, ik vond haar als Kate zeer sterk.

• Miss Bitchy

Please geen Vera…Als er iemand niet kan zingen…

Antje is om te janken…Wel een goede keus als je show wilt verpesten.

Dominique doet het leuk in toneelstukjes en soaps, maar niet in musicals.

Anouk, ach…Ze doet het leuke dan “Kijk mij eens leuk zijn”Chantal Janzen…Vreselijk. Anouk heeft een karaktistieke stem, hou ik van. Niet zo zoetsappig als sommige anderen.

Lone juich ik toe, geweldig mens, kan alles. Chris Tates vind ik ook een goed idee, dat zingen lossen we wel op..Daar let toch niemand op als hij met naakt bovenlijf op het podium staat.

• Elisa

Ik wil een nieuwe cast. Aan gevuld met wat bekendere gezichten.

Zoals die vriendinnen van Sofie kunnen best door onbekent tallent gedaan worden.

Voor de rol van Sofie heb ik mijn eigen voorkeur. Maar goed. dat blijf voorlopig even afwachten