Damn!!!!
Wat een geweldige show….ik was er even stil van…
Het heeft me echt geraakt, en ook Jamai, waarbij ik eerst iets had van…idols-manneke in een show…maar damn wat heeft die gast een inlevingsvermogen en een dijk van een stem!!! Hij kwam recht in me zieltje binne hoor!!
RENE VAN KOOTEN, die moet gewoon een standbeeld krijgen ofzo, wat is hij geweldig!!! Wat een rollercoaster van emoties, en een heel leven die hij daar toch maar mooi even neerzet in een show. Hele zware rol, maar hartstikke geloofwaardig en mooi gespeeld!!!
De kindjes deden het ook leuk.
Nurlaila is ook gezegend met een prachtige stem, ze is al een van mijn favoriete musicalartiesten sinds ik haar in RENT zag, ze is echt mega-goed!
Suzanne zingt ook prachtig, al zijn de stukken die zij moet zingen nou niet de meest mooie stukken uit de musical ( persoonlijk he..) Maar ze zingt het werkelijk perfect!! Ik zag in haar wel de nieuwe Christine voor The Phantom…wie weet..
Het geheel was natuurlijk niet compleet zonder een geweldig orkest, ik kon er zo af en toe eens in kijken tijdens de show, mijn god wat is dit een prachtmuziek. Dat geeft toch wel de sfeer hoor!!! Volgens mij zat er ook een limburger in de orkestbak, hij zei in de pauze op een gegeven moment “”waat zeasse" whahaha, kon dr wel mee lachen met die gast!
Nou al met al, een heerlijk dagje uit met natuurlijk ook een bezoekje aan de american dream, nog altijd even heerlijke wodka-lime's..
Ciao!!!