2 voorstellingen van Dirty Dancing afgelast!

• Hans

Ik lees net op musicals.nl:

"2 voorstellingen van Dirty Dancing afgelast!

Dinsdag 14 oktober en donderdagavond 16 oktober, zijn de voorstellingen van de theaterproductie Dirty Dancing afgelast, wegens een blessuregolf bij de cast.

Drie dames die allemaal de hoofdrol van Baby (Frances Houseman) spelen zitten in de lappenmand. De eerste Baby, Jette Carolijn van den Berg, heeft een dansblessure. Haar understudy Daphne Denters heeft een scheurtje in haar middenvoetsbeentje. En de tweede stand-in Natasha de Jong heeft een ruggenwervel die overbelast is. Alledrie de dames staan onder strikte doktorsbehandeling.

De voorstelling van woensdag 15 oktober gaat wel door. Vanaf vrijdag 19 oktober wordt het speelschema weer regulier hervat.

Degenen die kaartjes hebben voor dinsdag of donderdag worden door TopTicketLine geinformeerd en kunnen hun kaartje kosteloos omboeken.

Voor meer informatie bel: 0900 300 5000 (45cpm)."

• Vinaigre

Vreemd dat de voorstelling van woensdag 15-10 wel doorgaat… gezien de ‘blessuregolf’ zou je denken dat ze deze dan ook aflasten… Is hier echt sprake van blessures of zaten de zalen op 14-10 en 16-10 gewoon niet vol genoeg?

• Trutje

Dat dacht ik ook toen ik het las.

Op dinsdag mag niemand, op woensdag is het op wonderbaarlijke wijze over en op donderdag is het weer terug :D

Grappig :D

• Steven

Misschien mag er op woensdag iemand op “Therapeutische Basis” op..

• Vinaigre

Ja, een goed gevulde zaal doet altijd wonderen… ;)