High School Musical verjaardag feestje voor 7 tm 12 jaar!

• studiO Blom

Ben je gek van High School Musical en hou je van dansen? Dan is dit feestje iets voor jou en je vrienden.

Er wordt een dans aangeleerd van HSM en we gaan een tasje pimpen. (zie foto) De ouders van de jarige krijgen een optreden te zien aan het eind van het feestje.

Dit feestje wordt begeleid door Nikki Lips, zij is dans docente. Leeftijd: voor kinderen/tieners van 7 t/m 12 jaar. De dans wordt aangepast op leeftijd en dans ervaring van het groepje,

Kosten: 17,50 per persoon *) (deelname is mogelijk met minimaal 6 personen en maximaal 10 personen)

Duur: 2,5 uur (de dans docente is alleen beschikbaar op de zaterdag of vrijdag-middag)

Zonder eten duurt deze party 2 uur en kost 12,50 euro p.p.

*) kosten zijn inclusief: gebruik van materiaal, drinken/snoep, eten (keuze uit patat en/of pizza) en milkshakes. Voor de jarige een HSM tattoo + een cadeautje.

Diegene die de kinderen/tieners brengen krijgen een consumptie bon voor een drankje bij, het nabij gelegen, tapas café/restaurant Alhambra.

(max. 2 consumpties)

Aangezien ik veel vraag van ouders krijg om na afloop cadeautjes aan alle genodigde te geven, is er de mogelijkheid om een presentje te kopen, (zie cadeaus)

- meld je nu aan via het aanvraagformulier -

zie www.studioblom.nl

• Yessica

Wat leuk, is dit ook voor ouderen, ik ben zelf 30 en lijkt mij ook heel leuk om met mijn vriendinnen een keer zoiets te gaan doen. Weet je ook wat het dan zou kosten? En waar is het precies?

• Mo

Zij zitten in Weesp. UpStage zit in Den Haag en kan iets dergelijks ook verzorgen.

www.upstage.nl

• Yessica

Dankjewel Mo, ik ga ze mailen!