Roy en Danny

• Yessica

Hoi,

Weet iemand misschien of Roy en Danny volle broers of halfbroers zijn?

Zelf dacht ik halfbroers omdat de achternaam van Roy van Iersel is en van Danny Rook (of zou dat een artiestennaam zijn).

Het valt me op dat Danny zich in de live-uitzending vaak een beetje geneert voor de enthousiaste houding van de vader van Roy, hebben anderen dat ook gezien?

• ikke

Ze zijn geen bloedverwanten. Roy's moeder heeft iets met Danny's vader (of andersom) gekregen maar Roy en Danny waren toen allebei al geboren. Ze hebben dus allebei een andere vader en moeder.

• Joycke

Roy en Danny zijn wel degelijk halfbroers. Ze hebben dezelfde moeder. Kijk maar op de fanclub van Roy.

Groetjes Joyce

• Meja

Daar klopt inderdaad niets van. Je kan ook DUIDELIJK zien en vooral horen dat ze (half)broers zijn. Alleen hun spraak al is exact hetzelfde!

• Trutje

ik had dat tijdens zo'n uitzending, die van verleden week of de week ervoor, weet het niet meer.Als je je ogen dichtdeed dan hoorde je echt Danny zingen :D Weet alleen niet meer welk liedje het was,maar het was een (te) laag liedje voor hem ;)

Verder weet ik er ook niks van hoor!

• Stephanie

Danny en Roy zijn inderdaad halfbroers en ze lijken ook behoorlijk op elkaar.

Ze hebben dezelfde moeder.

• koba

Hoe kan je nou weten of hij zich geneert voor zijn vader!

Hij kijkt misschien op een manier, maar dan kan je nog niet gelijk in zijn hoofd kijken hoe hij denkt.

Danny is op dat moment gewoon rustig………zo zie ik dat…….het is zijn broertje die daar staat en niet hijzelf!