Musical over André Hazes is uitgesteld.. de reden?

• Tommie

Op www.musicalfan.net stond het volgende:

Musical over André Hazes is uitgesteld

23/10 11:43 - De musical over André Hazes is uitgesteld tot 2012. Dat heeft Joop van den Ende Theaterproducties bekendgemaakt. Oorspronkelijk was het plan om de musical op 23 september volgend jaar in première te laten gaan, op de vijfde sterfdag van de volkszanger. van den Ende laat echter weten meer tijd dan verwacht nodig te hebben.

Het zou mij niets verbazen dat ze wachten tot 2012 omdat André Hazes junior dan 18 jaar is. Hij zou dan de jongere versie van André kunnen spelen. ;)

• wolfje

van uitstel komt aftel? ik hoop dat ze hem helemaal schrappen,ik bedoel ik zit hier echt neit op te wachten

• jawi

Maar héél veel mensen wel…

• Steven

Misschien hebben ze em uitgesteld omdat niemand bereid was om de “jonge” Rachel te spelen;-)

• Gust

Mijn man had in 1 van de “treinkrantjes” (Spits, Metro, Dag, Pers o.i.d.) het gerucht gelezen dat de casting van deze musical gebruikt zou worden als de opvolger van Op zoek naar Joseph. Op zoek naar André… Moet er eigenlijk niet aan denken.

• Tommie

Oh vreselijk! Daar moet ik inderdaad niet aan denken!! Elke week de ergste Nederlandse Schlagers.. ik denk dat ze het dan beter op de Tros of op SBS 6 kunnen uitzenden.

• Huile

Dat wordt SBS6

• Luuk

Weten we wel gelijk waarom we in hemelsnaam weer Mamma Mia krijgen.. Omdat Hazes niet rond was..

• David

Dat denk ik niet Luuk. Mamma Mia wordt de reizende grote productie voor 2009 / 2010 terwijl De Musical over Hazes een kleinere productie zou zijn.