Les Mis in Carré

• Petra

Hallo,

Ik heb vorige week de site van carré bezocht en daar kreeg ik de informatie dat Les Misérables vanaf 17 januari t/m 22 februari te zien zou zijn in Carré. Er stond ook vermeld dat je vanaf 25 oktober kon reserveren. (vandaag dus)

Dus ik ga vandaag naar die site en ga zoeken… Bestaat die hele pagina niet meer!

weet iemand hier meer over te vertellen?

O… Zelfs in de geschiedenis van mijn computer staat de pagina van Les Miserables er niet meer tussen!

Groetjes Petra

• Polly

Wel raar, het heeft op de site van Carré gestaan, maar het is nu verwijderd. In het programma in het eerste kwartaal van het jaar alleen een maandagprogrammering.

Waarschijnlijk had Carré het te vroeg er op gezet, dat was met Beauty and the Beast ook al het geval, toen had Carré als eerste theater meer over, ik geloof, de creatives etc. er op gezet. Die werd ook verwijderd toen Stage het ontdekte.

• GertZRA

Ik zou Carre even bellen. Dan weet je wat er aan de hand is. Het zal me niet verbazen dat je start van de verkoop hebben opgeschort om ruim baan de geven aan de verkoop in Rotterdam. Volgens mij loopt het daar niet geweldig. Bij de postbank kun je met rentepunten voor bijna alle voorstellen 2 kaarten kopen voor de prijs van 1.

• Martijn

Je kan al kaarten reserveren. Als je via een andere voorstelling naar het bestelscherm gaat kun je Les Mis selecteren en kaarten bestellen.

• Hans

O ja, via welke site dan? Ik heb gisteren ook zitten kijken omdat in de Metro stond dat Les Mis na december zou stoppen en ik wist al beter, dat ze verder zouden gaan in Carré. Of toch niet?

• GertZRA

Op de site van Carre. Je klikt een willekeurige voorstelling aan en doorloopt de eerste paar stappen van de reservering. Als je bij de data van die voorstelling bent, wijzig je in het bovenste gedeelte van het scherm de voorstelling. Daar staat Les Mis bij…

• Petra

ok, Bedankt ;)

• Petra

Nogmaals hartstikke bedankt :D

Dankzij alle tips heb ik nu al (via een omweg dus) kunnen reserveren :)

• daniela

ik heb ook via de omweg kunnen reserveren. hartstikke bedankt voor de tip.