4 Josephs in Joseph and the techicoloured dreamcoat!

• Petra

Maakt niet uit wie er vanavond wint (al ben ik voor freek… hij zal het waarschijnlijk ook worden)… Matthijs, Hein en Robin spelen zoieso in Joseph. Hartstikke leuk hoor, maar worden zij ook understudy Joseph? (zou ik niet echt eerlijk vinden)

• Polly

Robin is in elk geval understudy voor Farao.

• Angie

Ik begrijp niet echt waarom het niet eerlijk zou zijn als één van hen understudy van Joseph zou worden? Van mij mogen ze hoor en dan bij voorkeur Matthijs :-).

• Lara

Verbeter me als ik het fout zeg hoor, maar ik denk dat petra bedoelt dat het niet eerlijk is tegenover degenen die tweede en derde worden. Omdat die drie er eerder uit zijn gegaan.

Ik ben het wel met Angie eens, ik zie er weinig oneerlijks aan. Er is maar 1 rol te vergeven, dat is het spelletje. Het zou pas oneerlijk zijn als iemand anders dan die drie uit het ensemble understudy wordt.. En inderdaad, dan het liefst Mathijs. ;)

• Huile

Dus als je geen zin hebt om aan een TV-auditie mee te doen (om welke reden dan ook) dan verspeel je meteen je rechten om understudy te worden? Get real!

• Lara

Als ik zo teruglees hoe ik het geschreven heb snap ik je reactie heel goed. Maar zo bedoelde ik het niet, ik probeerde het te bekijken vanuit het oogpunt van de jongens. Vanuit hun oogpunt is het oneerlijker ;). Maar er zullen misschien betere understudy's in het ensemble zitten ja, dat zullen we nu alleen nooit weten..

• Polly

Showbizz is niet gebaseerd op eerlijkheid. Daar gelden andere wetten. En als we die met de ‘normale’ wetten willen gaan mengen, krijg je dit soort tv-races.

Was met Evita toch ook zo, nummer 3 (en ik geloof 4) werden understudy, nummer 2 mocht grote ogen opzetten en in een andere show hoog zingen.

• Vinaigre

Zingen???

• Lara

Ik vind sowieso dat castings achter gesloten deuren horen. Dan had Roy er al lang en breed uit gelegen. Lang leve de bakvisjes..

• Vinaigre

Sorry, maar na vorige week zondag dopen we de bakvissen om in potvissen.